Martin Braathen Røise Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Etter flere måneder med etterforskning aner Kripos fortsatt ikke hvem som stod bak Hydro-angrepet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) Fantastisk planlegging. Hydro har en plan for hva som skal gjøres i tilfelle "shit hits the fan". De fleste har en plan for å forhindre slike ting, men mangler en plan for hvordan det skal gjøres om uhellet rammer.Om et slikt uhellet rammer, så løper de rundt som hodeløse høns. Endret 21. august 2019 av Slettet-t8fn5F 1 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Jeg liker at Hydro ikke deaktiverte portene på switchene som er kablet til Access Points og i vegg, men heller hengte opp en lapp hvor det står "Ikke koble til datamaskinen i nettverket"Jeg lurer på hvor mange som ikke la merke til denne lappen da B-menneskene dro seg selv inn på kontoret tidlig på morgenen.Jeg overser selv slike lapper veeeeldig lett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå