Handlepose Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Vurderes solgt egentlig. Har en 8700k sammen med et Z370 hovedkort (asus z370-g non wifi). Har eske til hovedkort og kvittering på begge, så da lurer jeg på hvor mye jeg eventuelt kan forvente å få for dette. Admin, slett om upassende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Halv pris kanskje. Vanskelig å si, men en ny koster vel 4'. En brukt som kommer uten garanti for hvordan den er blitt brukt, er vanskelig å sette pris på. Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 21. august 2019 Forfatter Del Skrevet 21. august 2019 Halv pris kanskje. Vanskelig å si, men en ny koster vel 4'. En brukt som kommer uten garanti for hvordan den er blitt brukt, er vanskelig å sette pris på. Det har enda reklamsjon på seg og brukt til "vanlig" bruk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Det har enda reklamsjon på seg og brukt til "vanlig" bruk. Reklamasjon og garanti er ikke det samme. Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 21. august 2019 Forfatter Del Skrevet 21. august 2019 Reklamasjon og garanti er ikke det samme. Det vet jeg og den er enda dekket av garanti fra komplett samt full reklamasjon, så det skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå