Nitrius Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 fikk meg denne dvd brennern til jul noe som jeg ønsket meg ^^ men jeg lurer på, har denne dvd spillern noe form får å kunne oppdateres? drivere,firmvare osv... ? vis det hvor finner jeg disse? og hvordan gjøres det? og vis det er noe sånt, er det noe vits i å oppdatere? Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Er veldig enkelt å oppdatere firmware. Bare å kjøre ei fil. Fins kun rpc-2 firmware enda (sonesperre), som jeg vet om. Er nettopp kommet 1.04. http://www.plextor.com/english/support/dow.../PX708A_104.exe Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Er veldig enkelt å oppdatere firmware. Bare å kjøre ei fil. Fins kun rpc-2 firmware enda (sonesperre), som jeg vet om. Er nettopp kommet 1.04. http://www.plextor.com/english/support/dow.../PX708A_104.exe mener du at vis jeg laster ned denne så får dvd brennern min sonesperre eller? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 brenneren din HAR sonesperre allerede... Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tror han mener at det er sonesperre på alle, inkludert de nye firmwarene. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) http://www.plextor.com/english/support/dow.../PX708A_104.exe mener du at vis jeg laster ned denne så får dvd brennern min sonesperre eller? Den har allerede sonesperre (rpc-2 firmware), det vil si at du ikke kan skifte dvd-soner mer enn et visst antall ganger, så blir den låst. Etterhvert kommer det nok rpc-1 firmware ut. Men uansett så trenger du ikke annet enn AnyDVD eller Region free (programmer) for å spille av alle filmer. Spilleren din har antagelig firmware versjon 1.01, 1.02 eller 1.03 nå. Siste versjon er altså 1.04. edit: Jeg bruker denne sida for å se etter ny firmware. Endret 25. desember 2003 av MorePower Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 okay takker, har den første firmvare i brennern min tror jeg siden jeg nettopp har fått den og jeg har ikke installert noe nytt. men hva annet gjør denne oppateringen? forbedrer den noe eller? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 PX-708A/UF V1.04 Added: Support for newer 8x DVD+R media. Support for newer DVD+R media. Support for newer DVD+RW media. Support for newer DVD-R media. Support for newer DVD-RW media. Improvements: Write performance on DVD+R media. Write performance on DVD+RW media. Write performance on DVD-R media. Write performance on DVD-RW media. Write performance on some CD-R media. Fixed Bugs: A corrupted file system may occur on DVD-RW media that were formatted in other drives. No Seek error may be generated during a writing process on a DVD+R medium with Nero. PX-708A/UF V1.03 Fixed Bugs: The PC may hang when writing and erasing are repeatedly carried out on DVD+RW media. Some drives cannot mount the DVD-RW media that was formatted for the first time on PX-708A. Improvements: Write performance on DVD+R media. Write performance on DVD-R media. Write performance on DVD-RW media. Support for newer DVD+R media. Support for newer DVD+RW media. Support for newer DVD-R media. Support for newer DVD-RW media. Support for newer High Speed CD-RW media. PX-708A/UF V1.02 Fixed Bugs: Some drives cannot read DVD+RW media that was recorded on PX-708A. Some drives cannot capture audio from US CD-RW media that was recorded on PX-708A. Writing sometimes fails on DVD-R/RW media using Nero. Re-format CD-RW media with Roxio's Drag to Disc sometimes fails. The first session of a multisession disc that was recorded with Nero cannot be read. Added: Support for 3.9GB DVD-R media. Improvements: Write performance for 4x DVD+R at 8x writing. Write performance for DVD-R media. Write performance for DVD-RW media. Support for newer CD-R media. Improved Buffer Control routines. Notification: After upgrading to version V1.02, it will be impossible to install a lower version of firmware in this drive. PX-708A/UF V1.01 Fixed Bugs: Compatibility with Dantz's Retrospect, Roxio's Drag to Disc and other utilities. Improvements: Write performance for 8x writing on DVD+R media. Write performance for DVD-R media. Write performance for DVD-RW media. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 takker for all hjelp folkenzz, har fått oppdatert nå til nyeste v1.04 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå