Paal Kvamme Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Her er Mercedes´ elektriske minibuss Lenke til kommentar
Kjetil Sandal Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Bra om de faktisk kommer til og selge denne 1 Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Ladeluken på EQV er plassert langt fremme, under ene frontlykten. Om det blir et sårt punkt, gjenstår å se. De kunne ha plassert den litt lenger opp ja. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 "EQV skal bygges på Mercedes-fabrikken i Vitoria, nord i Spania, der også Vito og V-klassen produseres" Stikkord: Ekstra rustbeskyttelse må utføres... Lenke til kommentar
Kjetil Kjernsmo Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Hengerfeste? firehjulstrekk? Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Endelig kommer det biler som er brukende til kjøpere som krever plass til både passasjerer og bagasje, og som kan kjøres et greit stykke før det eventuelt må lades. Det som er mest spennende, blir å se prisnivået de legger seg på. Kunne godt tenkt med en slik eller tilsvarende, Opel skal f.eks. komme med elektrisk varebil under Vivaro-navnet, som kombinert bruksbil og weekendcamper. Dog aner det meg at den sikkert blir vel dyr, slik at Opelen vil nok være mer realistisk. Finnes bakseter som kan slåes ned til seng, og med hevetak, så har man soveplass til unger og. Trenger ikke innebygget skap, kjøkken og bad, da både portapotti, grill og annet utstyr kan medbringes. Dessuten, om setene kan kjøres helt frem, så har man såpass stor plass at tilhenger ikke blir prekært. Ser selvsagt at det finnes de som ønsker dette i tillegg, så fint om det kommer, men er ingen stor ulempe i så stor bil. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Stikkord: Ekstra rustbeskyttelse må utføres... Tja, siden 2012 har karosseriene blitt dyppet i sink, så det problemet skal være saga blott. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Noen som vet egenvekta på denne ? Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) Noen som vet egenvekta på denne ? Mercedes har ikke sagt tom vekt på den enda, men sa at total vekt den kunne dra var 3.5tonn. Så regner med du kan ha lov til og ha en vogn bakpå. Eller en ikke alt for tung båt. " The individual seats can also be replaced by benches that allow the EQV to seat 7 or 8 passengers. If you want to extend the seats for transport purposes: the permissible total weight is still 3.5 tons. The catch: Mercedes does not yet mention the empty weight of the EQV, so the payload is unclear." Endret 21. august 2019 av DirekteDemokrati 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Mercedes har ikke sagt tom vekt på den enda, men sa at total vekt den kunne dra var 3.5tonn. Så regner med du kan ha lov til og ha en vogn bakpå. Eller en ikke alt for tung båt. " The individual seats can also be replaced by benches that allow the EQV to seat 7 or 8 passengers. If you want to extend the seats for transport purposes: the permissible total weight is still 3.5 tons. The catch: Mercedes does not yet mention the empty weight of the EQV, so the payload is unclear." Er egenvekta foreksempel 2800 kg blir det ikke mye igjen til passasjerene og bagasje. Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Er egenvekta foreksempel 2800 kg blir det ikke mye igjen til passasjerene og bagasje. Ca 5 år nyere batteri teknologi enn Tesla sin med lik batteri kapasitet, dog litt større karasosseri. Hmm, tipper 2.5 Blir nok ikke mye du kan taue med den nei om du har full bil Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Ca 5 år nyere batteri teknologi enn Tesla sin med lik batteri kapasitet, dog litt større karasosseri. Hmm, tipper 2.5 Blir nok ikke mye du kan taue med den nei om du har full bil Totalvekten kan fort bli 5500 kg, så da kan du ha en hengervekt på 2000 kg. Ser ut som egenvekta på Vito er 1750 til 1900 kg, så hvor mye veier 100 kWt Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) Totalvekten kan fort bli 5500 kg, så da kan du ha en hengervekt på 2000 kg. Ser ut som egenvekta på Vito er 1750 til 1900 kg, så hvor mye veier 100 kWt Nei egenvekt 2.5, 5 stk i bilen aka 75kg. 2875. Ikke rare vogna du kan dra på da Står at total vekten blir 3.5 da men Endret 21. august 2019 av DirekteDemokrati Lenke til kommentar
ACYBN18O Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Og prisen på denne blir???? Lenke til kommentar
5ZHK7SO3 Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Pris 215.000kr inkl. Ha ha ha....... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Nei egenvekt 2.5, 5 stk i bilen aka 75kg. 2875. Ikke rare vogna du kan dra på da Står at total vekten blir 3.5 da men Var egenvekta på fossil utgaven jeg mente. Lenke til kommentar
furmyrm Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Jeg kjørte Vito som taxi i 1998-99. Det var en solid møkkabil, men V-klassen var en fornøyelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå