AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Hei. Jeg startet på videregående skole på mandag og vil gjerne bytte. Jeg hadde et snitt som kunne få meg til å komme inn på en hvilken som helst vgs i Oslo, likevel valgte jeg den skolen nærmest meg og hvor snittet til skolen er veldig lavt. Liker virkelig ikke miljøet på denne skolen og føler meg helt utenfor. Flere av mobberne fra ungdomsskolen går nå i klassen min. Jeg personlig ble ikke mobbet av de, men de bidro til et svært dårlig klassemiljø på ungdomskolen min. Er det riktig at ventelistene til de andre skolene slettes 1.september? I såfall vil jeg gjerne bytte til noen av skolene som ligger i sentrum:-) Hvem kontakter jeg først? Bør jeg kontakte skolen jeg vil inn på etter 1.sep. og deretter spørre om de har plass til meg? Setter pris på all hjelp! Anonymous poster hash: c4b04...23b 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2019 Forfatter Del Skrevet 20. august 2019 Går forresten på et studiespesialiserende program. Anonymous poster hash: c4b04...23b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå