Habazut Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Jeg er "helt ute" når det gjelder sosiale medier. Hva er egentlig greia ned/poenget med Snapchat. Er det ikke bare meldingsutveksling....som SMS? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Det også, men primært handler det om bildedeling. Du tar et bilde og så får de som følger deg se, eller de du velger å dele med. Lenke til kommentar
Habazut Skrevet 20. august 2019 Forfatter Del Skrevet 20. august 2019 OK, så blir som en miks av sms og instagram????? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Tja, kall det en slags hurtig-Instagram om du vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Det går altså helt fint å klare seg uten. Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 «Greia» med Snapchat er at bildene blir borte etter at mottakeren har åpnet dem. Det gjør at terskelen for å sende noen et bilde for mange er lavere der enn på f.eks. Facebook eller med MMS. Man har også det som kalles for «Story» i Snapchat, som er et sted man publiserer bilder i 24 timer slik at alle man har godkjent kan se det. Dette konseptet kopierte Facebook i 2017. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Enkel måte å dele et bilde eller video med noen\mange. Har og mange morsomme filter og muligheter for å klippe ut hoder til folk å lime på andre osv. Enkel underholdning. Men absolutt ikke noe man behøver. Lenke til kommentar
Habazut Skrevet 20. august 2019 Forfatter Del Skrevet 20. august 2019 (endret) Det går altså helt fint å klare seg uten. Definitivt. Bortsett fra et par mnd på Facebook i 2006, har jeg klart meg meget bra uten SOME, er bare lei av at nye folk jeg blir kjent med spør om jeg er på Snap. (selv folk over 30) Endret 20. august 2019 av Habazut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå