Danny Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Er blitt lei av webshopper,noen som kan hjelpe så jeg kan stikke å kjøpe meg en sx1 på lørdag maks 5500 uten aboment og uten opereatør lås.Noen som har har hørt med oslo telecom? Endret 25. desember 2003 av Danny Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 på Tirsdag hadde ihvertfall Commit i kongensgate 1 igjen. 5300 kr.. er vel heller tvilsomt at de fortsatt har den, men mulig Lenke til kommentar
smilys Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Du kan få kjøpe min. Kun ladet og testet i ca 1time. Fremstår som ny. Ligger i orginaleske med alt fra forhandler og kvittering. Send meg en mail på [email protected] så blir vi sikkert enige. Jeg holder til i Oslo. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Du kan få kjøpe min. Kun ladet og testet i ca 1time. Fremstår som ny. Ligger i orginaleske med alt fra forhandler og kvittering. Send meg en mail på [email protected] så blir vi sikkert enige. Jeg holder til i Oslo. Hvorfor skal du selge den da? Ca pris? Lenke til kommentar
smilys Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Var impulskjøp. Hadde lyst til å trykke litt på den, men har ikke brukt for den. Kom med et bud så blir vi sikkert enige. Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Trokke du har helt lov til å selge over forumet ass... Kanskje du bør ta en titt på Retningslinjene... 7. Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Trokke du har helt lov til å selge over forumet ass...Kanskje du bør ta en titt på Retningslinjene... 7. Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Apropos kjøp og salg, så var det en bruker her inne som over flere dager prøvde å selge mange telefoner til merkelig lave priser, uten at det ble reagert av den grunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå