AfterGlow Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Og nå har Switch-versjonen av rollespillet fått slippdato.Se 40 minutter fra The Witcher 3 på Switch Lenke til kommentar
Jadele Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Det kommer altfor mange bra spill til Switch nå. Stakkars bankkontoen ? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Dette blir faktisk mitt første kjøp av The Witcher 3 Vet jeg burde skaffet meg det tidligere på PC men man rekker ikke over alt! Og jeg har til og med bare hatt Nintendo konsoller opp gjennom åra i tillegg til "gaming" pc. Lenke til kommentar
Sivie G Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Dette blir faktisk mitt første kjøp av The Witcher 3 Vet jeg burde skaffet meg det tidligere på PC men man rekker ikke over alt! Og jeg har til og med bare hatt Nintendo konsoller opp gjennom åra i tillegg til "gaming" pc. Gjør deg selv en tjeneste og skaff Witcher 3 på PC, ikke bare pga ytelsen, men mods gjør spillet mye bedre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Gjør deg selv en tjeneste og skaff Witcher 3 på PC, ikke bare pga ytelsen, men mods gjør spillet mye bedre. Har du noen mods å anbefale, jeg har bare brukt noen grafikk mods, men ingen som påvirker gameplay. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Veldig imponerende å se hva de klarer å klemme inn på Switch, selv om 540p er i overkant kornete, selv på en 6.2". Hvis man har en PC som kan kjøre spillet så vil jeg anbefale å heller spille det der. Lenke til kommentar
Sivie G Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Gjør deg selv en tjeneste og skaff Witcher 3 på PC, ikke bare pga ytelsen, men mods gjør spillet mye bedre.Har du noen mods å anbefale, jeg har bare brukt noen grafikk mods, men ingen som påvirker gameplay. Nitpickers patch Realistic timeflow Witcher 2 potion lenght Lore-friendly economy TW3 gameplay tweaks Friendly meditation Mod limit fix Phoenix lighting mod Sword FX Peepers Witchers Jeg går ut ifra at du har disse allerede, men hvis ikke så er unification patch og script merger essensielle. 1 Lenke til kommentar
Sivie G Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Gjør deg selv en tjeneste og skaff Witcher 3 på PC, ikke bare pga ytelsen, men mods gjør spillet mye bedre.Har du noen mods å anbefale, jeg har bare brukt noen grafikk mods, men ingen som påvirker gameplay. Nitpickers patch Realistic timeflow Witcher 2 potion lenght Lore-friendly economy TW3 gameplay tweaks Friendly meditation Mod limit fix Phoenix lighting mod Sword FX Peepers Witchers Jeg går ut ifra at du har disse allerede, men hvis ikke så er unification patch og script merger essensielle. https://forums.cdprojektred.com/index.php?threads/realistic-and-immersive-mods-maybe.10984046/ Dette er også en bra liste. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 https://forums.cdprojektred.com/index.php?threads/realistic-and-immersive-mods-maybe.10984046/ Dette er også en bra liste. Takk, har planlagt en ny runde med Wicher 3, så dette høres bra ut. Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Jeg spiller gjennom Witcher 3 for 3 gang. Denne gangen på Xbox One X, med 65 tommer Samsung 9 serie i 4K og HDR. Jeg mener at Witcher 3 bør spilles slik eller på en god PC, ferdig tasta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå