fjarle Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Huaweis brettemobil kan få nytt kamera før den går i salg Lenke til kommentar
GadgetBoy Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Synes hele brettbarmobil hysteriet er idiotisk. Det eneste fornuftige konseptet jeg har sett er Motorolas konsept Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Så ikke forsinket likevel? Nydelig! ? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Synes hele brettbarmobil hysteriet er idiotisk. Det eneste fornuftige konseptet jeg har sett er Motorolas konsept Ta å se på Sony sitt konsept, det er nok det mest praktiske. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Synes hele brettbarmobil hysteriet er idiotisk. Det eneste fornuftige konseptet jeg har sett er Motorolas konsept Ta å se på Sony sitt konsept, det er nok det mest praktiske. Personlig er jeg skeptisk pga tanken om å miste telefonen i bakken gjør den mer sårbar med brett. Med mate 20x jeg har, er det jo lite ramme og stor skjerm uansett:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg