Gå til innhold

PC9800pro yter Dårligere enn mitt gammle Geforce2

eln

Anbefalte innlegg

Eh www.ati.com Der er det driver til alle ati kort..... Har du formantert sida du satte i korte? Prøv d skader ikkje  :thumbs:

hørr på meg... ingenting hjelper...... :dontgetit::dontgetit::dontgetit: må nok bare vente til ati får fart på staken :cry:

Endret av xico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har du mest sannsynelig driverkluss.

3dmark01 scoren din er relativ lav for et R9800pro kort, men med resten av oppsette ditt så er det ikke så ille. Hvis du kjører 03 så vil du nok score ganske bra, siden det mest av alt tester skjermkortet ditt og lite resten av maskinen.

Nå spiller jeg lite Cs, men hvis ikke jeg husker feil så skal det være en fix for cs spillere med ATI kort som skal ha fikset problemer med ustabil fps og overflow problemer om du skulle ha de. Dette problemet har eksistert lenge, og jeg vet ikke om det ble fikset med 3.10. Søk på google eller kanskje noen andre har en link. Dette er alt jeg kan tenke meg. Er det bare i CS kortet yter dårlig eller?

Lenke til kommentar

Har nå testet Omega 310 og.. ja, skuffende resultater :blush: .. har vel egentlig slått ifra meg den teorien om att det er noe galt med kortet, har nå kjørt tester med 3dmarks01se med begge korta.

Geforce 2 GTS 64ddr: 3957 Points

Radeon 9800pro: 9050 Points

noe som utgir en økning på ca 57%. bør jeg være fornøyd med dette?

Lenke til kommentar
Har nå testet Omega 310 og.. ja, skuffende resultater :blush: .. har vel egentlig slått ifra meg den teorien om att det er noe galt med kortet, har nå kjørt tester med 3dmarks01se med begge korta.

Geforce 2 GTS 64ddr: 3957 Points

Radeon 9800pro: 9050 Points

noe som utgir en økning på ca 57%. bør jeg være fornøyd med dette?

Jeg ser at jeg ikke er alene om å ha helt litt mye nedpå denne julenatten..

Lenke til kommentar

det er du ikke aleine om nei, har foresten testet flere spill nå. Colin McRae Rally 3 glir helt glatt i 1024x768(ikke teste høyere). noen som vet om slike "fps fix" for Ati spesielt for Steam så hadde det vært fint om den/de som har det kunne ha past`a link :)

god Jul :xmas:

Lenke til kommentar

Falcon_: Ja jeg installerte drivere til hovedkortet etter jeg formaterte sist gang (6dager siden).

bjarne88: det må jo være noe buggy med Steam(counter-strike1.6) siden alt annet funker fint. tror ikke den buggen fixes ved en reinstall av win? :roll:

EDIT; btw, laster ned 3dmarks03 nå. hørt det gir et bedre svar når det gjelder kun skjermkortet.

Endret av eln
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...