AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 er det vanlig at gifte menn med flere barn flørter for å se om de har draget ev. kanskje få seg et nypp? har en mistanke om at en prøvde å sjarmere meg i senk, men han "fikk det ikke til" dessverre. Anonymous poster hash: 3d6cb...8ec Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Ja, selvsagt. Med mindre vedkommende er fullstendig tøflifisert. En sidesprang i ny og ne hører også med. Det er bare slik menns natur er. 2 Lenke til kommentar
Høstblader Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Det er ganske vanlig ja, desverre. Men akseptabelt er det ikke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2019 Forfatter Del Skrevet 20. august 2019 En sidesprang i ny og ne hører også med. Det er bare slik menns natur er. Vennligst ikke bland oss menn med underutviklede gutter. Anonymous poster hash: 0942c...083 3 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Det er nok veldig vanlig. Iallefall virker det slik på de jeg ser rundt meg. Kanskje ikke direkte flørting, men jeg har sett flere som gjør seg veldig tilgjengelig og som sådan legger alt til rette for at situasjonen kan eskalere. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Vennligst ikke bland oss menn med underutviklede gutter. Anonymous poster hash: 0942c...083 Jeg kan ikke styre over hvem du blander deg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå