sCud Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg lurer bare på om det vil gå å spille spill som f.eks tony hawk og motogp på ericsson t630 når den kommer? Det ville sikkert fungert godt med den blåtannkontrollen.. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg lurer bare på om det vil gå å spille spill som f.eks tony hawk og motogp på ericsson t630 når den kommer? Det ville sikkert fungert godt med den blåtannkontrollen.. Noen som vet noe om dette? T630 har så vidt jeg vet samme java-støtte som T610. Så, funker det på T610 funker det nok T630. Hvis ikke, neppe. Jeg har hørt om n-gage versjoner av spillene du nevner, disse vil ihvertfall ikke virke på T630. Om det finnes "vanlig java" versjoner av disse, og det er de du mener, er det mulig de funker. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tror ikke at ericsson har laget noe telefon som het t610. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tror ikke at ericsson har laget noe telefon som het t610. Hurray for Habla Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tror ikke at ericsson har laget noe telefon som het t610. Hae du seriøst hatt alle de telefonene? Kasnje på tide og prøve noe annet en SE Lenke til kommentar
Habla Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Tror ikke at ericsson har laget noe telefon som het t610. Hae du seriøst hatt alle de telefonene? Kasnje på tide og prøve noe annet en SE Jeg har hatt noen flere enn de som er nevt, i farten ser jeg at jeg har glemt feks. SE t610 noen nokia modeller, noen eldre ericsson modeller og noen rare modeller fra sony. Grunnen til at jeg hatt så mange modeller fra SE & E er at jeg har fått alt som de produserer. Det gjør at jeg kan bruke pengene mine på andre ting enn mobiler :-) Det er vel ikke så lenge til før en t630 ramler inn døra. Habla Endret 25. desember 2003 av Habla Lenke til kommentar
Habla Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tror ikke at ericsson har laget noe telefon som het t610. Hurray for Habla Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå