akelbo Skrevet 19. august 2019 Del Skrevet 19. august 2019 Se det nyeste Death Stranding-klippet.Urinering, Geoff Keighley-cameo og vuggesang Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. august 2019 Del Skrevet 19. august 2019 Ingenting nytt her.. Weird shit is still weird shit. Neitakk. Lenke til kommentar
G Skrevet 19. august 2019 Del Skrevet 19. august 2019 Så vondt ut å bære det "kjøleskapet / komfyren / fryseboksen or what not" på ryggen. 5 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Dette med babyristingen er tatt rett ut av yakuza høres d ut som. Ellers vet jeg ikke hva jeg skal si om dette. Det er jo kojima, men jeg sliter med å finne en god nok grunn til å punge ut over 500 kr for det jeg har blitt presentert. Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Stor applaus i salen da han urinerte! Små gleder.. =) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 (endret) Endret 25. juni 2020 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Så vondt ut å bære det "kjøleskapet / komfyren / fryseboksen or what not" på ryggen. Rammesekk kilde: http://kosesnack.blogspot.com/2011/07/vi-tok-med-det-lille-kokeapparatet-pa.html Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Det ser jo dørgende kjedelig ut til nå, men Kojima bruker å være bra. Lenke til kommentar
G Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Rammesekk kilde: http://kosesnack.blogspot.com/2011/07/vi-tok-med-det-lille-kokeapparatet-pa.html Om han der ikke skulle en tur på hytta, så må det enten være en muskelbyggerkar eller en som hører hjemme på psykiatrisk man ser på foto? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Rammesekk kilde: http://kosesnack.blogspot.com/2011/07/vi-tok-med-det-lille-kokeapparatet-pa.html Om han der ikke skulle en tur på hytta, så må det enten være en muskelbyggerkar eller en som hører hjemme på psykiatrisk man ser på foto? Må jo kunne steike grandis vettu! 2 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Wierd shit is still wierd shit and I love wierd shit. Venta lenge på det spillet her og snart er ventinga over! ¨ Hva er dere er så skeptiske til lurer jeg på ? Skal fint klare å se på den ryggsekken noen timer. Skal til og med kaste bort 500 kroner på det. Av det jeg har sett er jeg veldig positiv. God stemmeskuespill, virker å ha dyp historie med interessant rollebesetning, stor verden, pen grafikk, mye kul fremtidsrettet teknologi kombinert med sci-fi elementer ala MGS. Har trua på at jeg kommer til å like dette. Lenke til kommentar
After8 Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Jeg må si jeg blir mer og mer skeptisk jo mer jeg får sett fra spillet. Men kommer nok uansett til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå