cyberho Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 har tenkt å kjøpe ny minne brikke..siden de har til bud på komplett kunne jeg tatt godt nytte av det.men jeg er ikke sikker siden jeg har en litt annen versjon ,men har det mye å si?kommer systemet til å bli ustabilt? tilbud gamle brikken funker de to sammen? Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 funke vil de nok, men de vil kjøre på den gamle minnebrikkens hastighet..(altså ddr2700). Og støtter hovedkortet ditt tre minnebrikker? tilbudet er to brikker på 512, ikke en på 1024.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hmm, kjøp 2 nye og selg de gammle, hva trnger du mere en 1024 ramm til?. det som kommer til å skje er at de nye raske brikkene kommer til å jobbe som bare det, men de gammle henger på slep bakom og treger det hele ned. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 ja skjønner ,men den gamle brikken kjører på 333 som er maks på mitt HK Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 da er det ingen vits å å kjøpe de nye. kjøp bare til mere av den gammle du. du får ikke bedre ytlse uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå