huber Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Får ikke mms på min Nokia 3200 til å funke. Har Tele2 abb. og vært inne på siden deres og gjort som de beskriver. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 satt opp gprs instillingane også da..? må ha dei også for at det skal funke Lenke til kommentar
huber Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Fikk tilbake 2 sms fra tele2, 1 med gprs oppsett, 1 med mms oppsett og lagret og aktiverte disse og slo tlf av og på og når noen sender mms til meg blir jeg henvist til internett. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Prøv å gå på nettet via gprs. Hvis det ikke funker, prøv å last ned gprsinnstillingene én gang til og prøv på nytt. Om heller ikke dette fungerer, prøv å skrive manuelt inn innstillingene. Prøv også å send mms. Hvis det ikke funker, gjør det samme som med gprsprosedyren. Pleier å funke da. Lenke til kommentar
huber Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Ser ut til å funke nå, men får ikke til å laste ned ringelyder og bilder Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hva var det du gjorde som fikk det til å fungere? Så vet jeg det itilfelle noen andre spør meg.. Hm.. gå på den gratis SE-stuff-siden.. vet ikke om den kanskje er denne? http://www.esato.com Lenke til kommentar
huber Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 etter 4 gang jeg lagret/aktiverte oppsettet som ble sendt fra tele2 så funka det. Vet ikke om jeg kanskje har tullet med av/på slåinga etter aktivering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå