OeO Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 tenkte å bestille sporta pro fra amazon.com, er bare 22$ så det ligger under tollgrensen. men også sett litt på porta pro, som derimot ligger over grensen, og da må det jo tolles, så det blir enda dyrere. Sett på spesifikasjonene, og ser ikke mye forskjell sånn teknisk. Hørt på begge og liker begge, men ikke fått testet de samtidig, og ordentlig. skal brukes til emp-z mp3-spillern (som jeg fikk i dag). Blir jo ekstremt billig i forhold til butikkene å kjøpe sporta pro da. hva mener folk her, noen tips, forslag, eller noen som vet om noen som selger sporta pro til undet 300kr i Norge? eller eventuelt billig porta? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 kjøp brukt porta pro på qxl, lever inn til butikk, å få nytt for 50 kr. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tror ikke du får bestilt fra amazon. "we do not ship this product to your location" eller noe sånt. Dette er noe koss har bestemt for å beskytte importøren i Norge. Sportapro koster jo en tredel i USA. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 æsj å, så ikke det. hvorfor den fryktelig store avansen da? vet jo at det er billigere i usa, men det får da være grenser. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) den koster 30$ på koss.com, og virker som om de sender til andre enn USA, noen som vet hvor mye dette kommer på totalt, sånn med porto og toll og sånn? 29.99$ er under og over 200kr etter hvilken kalkulator jeg bruker. dvs kjøp og salg-priser. hmm, noen som vet om jeg må betale toll? Endret 25. desember 2003 av boy2star Lenke til kommentar
OeO Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) *dobbel* Endret 25. desember 2003 av boy2star Lenke til kommentar
handbook Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 29.99$ er under og over 200kr etter hvilken kalkulator jeg bruker. dvs kjøp og salg-priser. hmm, noen som vet om jeg må betale toll? det er => 29.99US$ = 202.36NOK Må ha noen selv, og sporta pro virker ganske greie for meg da jeg har tenkt å bruke de når jeg for eksempel jogger... Lenke til kommentar
OeO Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) men det er kjøp priser, hvis man tenker salg prisene blir det faktisk 199 eller noe. hmm, får satse på at dollarn går bittelitt ned da, bare snakk om noen øre. men sjekkes alle pakker for toll? står på tollvesnets side, at pakkens verdi ikke må overstige 200kr, noen som vet hvordan dette regnes? og er det prisen man betalte, eller den egentlig prisen for produktet i landet man kjøpte det i? Endret 25. desember 2003 av boy2star Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Kjøte ur-40 jeg istedet, syntes de va betraktelig bedre Lenke til kommentar
OeO Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 den er jo stor da, ikke så veldig diskret, eller lett å ha med seg. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Databutikken selger Koss Sporta Pro til 309kr. Fikk de som julegave. Meget bra lydkvalitet iforhold til prisen! http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=KOSPORTAPRO Endret 25. desember 2003 av Spaz Lenke til kommentar
stefanf Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 kjøp brukt porta pro på qxl, lever inn til butikk, å få nytt for 50 kr Hva menes med dette? Er det noen slags garanti?? Har en gammel Porta pro som er noe ødelagt.... Lenke til kommentar
alexio Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 prøv amazon.co.uk.. Jeg bestiller derfra i hytt og pine.. Funker for meg, prisen er dog mest sannsynlig annerledes.. --alexio Lenke til kommentar
OeO Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 de har nesten ingen koss produkter på lager, står: Limited availability, på nesten alle koss hodetelefonene demmes. Lenke til kommentar
frans Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Bestilte mine Sporta Pro fra Koss sin hjemmeside. Egenfortolling. Tillegg for frakt. Billig hos databutikken selv om det kommer "steike dyr" frakt i tillegg. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 kjøp brukt porta pro på qxl, lever inn til butikk, å få nytt for 50 kr Hva menes med dette? Er det noen slags garanti?? Har en gammel Porta pro som er noe ødelagt.... Ja, det er livstidsgaranti som dekker ALT du måtte finne på å gjøre med dem, de fleste butikker aksepterer det å betale 50kr å få bytta i nye/ferdi reparerte, så sender de inn de gamle til reperasjon å får de reparert eller bytta i nye. Da slipper du ventetida på reperasjonen og Ivertfall på expert er de veldi greie på dette. Lenke til kommentar
caluna Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 tenkte å bestille sporta pro fra amazon.com, er bare 22$ så det ligger under tollgrensen.men også sett litt på porta pro, som derimot ligger over grensen, og da må det jo tolles, så det blir enda dyrere. Sett på spesifikasjonene, og ser ikke mye forskjell sånn teknisk. Hørt på begge og liker begge, men ikke fått testet de samtidig, og ordentlig. skal brukes til emp-z mp3-spillern (som jeg fikk i dag). Blir jo ekstremt billig i forhold til butikkene å kjøpe sporta pro da. hva mener folk her, noen tips, forslag, eller noen som vet om noen som selger sporta pro til undet 300kr i Norge? eller eventuelt billig porta? Hvordan er EMP-Z spilleren?? Anefales eller?? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 kommer ann på hva du krever. Til mitt bruk, som er grei nok lydkvalitet, ekstremt liten og bærbar så er den genial. siden du ikke har display, og andre funksjoner enn avspilling må dette være den negative siden. Det jeg ser som mest positivt er at når den henger rundt halsen, merker jeg ikke at den er der, så jeg går rundt med den hele tiden. Kan anbefales hvis du ikke har krav om funksjoner, og bare skal ha en daglig spiller. Lenke til kommentar
caluna Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg ser etter både mp3-spiller og hodetelefoner. Porta Pro selges jo i bøtter og spann. Hva er så bra med disse egentlig? Konkurrenter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå