Gå til innhold

koss, sporta eller porta pro?

Anbefalte innlegg

tenkte å bestille sporta pro fra amazon.com, er bare 22$ så det ligger under tollgrensen.

men også sett litt på porta pro, som derimot ligger over grensen, og da må det jo tolles, så det blir enda dyrere. Sett på spesifikasjonene, og ser ikke mye forskjell sånn teknisk.

Hørt på begge og liker begge, men ikke fått testet de samtidig, og ordentlig.

skal brukes til emp-z mp3-spillern (som jeg fikk i dag).

Blir jo ekstremt billig i forhold til butikkene å kjøpe sporta pro da.

hva mener folk her, noen tips, forslag, eller noen som vet om noen som selger sporta pro til undet 300kr i Norge? eller eventuelt billig porta?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den koster 30$ på koss.com, og virker som om de sender til andre enn USA, noen som vet hvor mye dette kommer på totalt, sånn med porto og toll og sånn?

29.99$ er under og over 200kr etter hvilken kalkulator jeg bruker. dvs kjøp og salg-priser. hmm, noen som vet om jeg må betale toll?

Endret av boy2star
Lenke til kommentar
29.99$ er under og over 200kr etter hvilken kalkulator jeg bruker. dvs kjøp og salg-priser. hmm, noen som vet om jeg må betale toll?

det er => 29.99US$ = 202.36NOK

Må ha noen selv, og sporta pro virker ganske greie for meg da jeg har tenkt å bruke de når jeg for eksempel jogger...

Lenke til kommentar

men det er kjøp priser, hvis man tenker salg prisene blir det faktisk 199 eller noe.

hmm, får satse på at dollarn går bittelitt ned da, bare snakk om noen øre.

men sjekkes alle pakker for toll?

står på tollvesnets side, at pakkens verdi ikke må overstige 200kr, noen som vet hvordan dette regnes?

og er det prisen man betalte, eller den egentlig prisen for produktet i landet man kjøpte det i?

Endret av boy2star
Lenke til kommentar
kjøp brukt porta pro på qxl, lever inn til butikk, å få nytt for 50 kr

Hva menes med dette?

Er det noen slags garanti??

Har en gammel Porta pro som er noe ødelagt....

Ja, det er livstidsgaranti som dekker ALT du måtte finne på å gjøre med dem, de fleste butikker aksepterer det å betale 50kr å få bytta i nye/ferdi reparerte, så sender de inn de gamle til reperasjon å får de reparert eller bytta i nye.

Da slipper du ventetida på reperasjonen og :D

Ivertfall på expert er de veldi greie på dette.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
tenkte å bestille sporta pro fra amazon.com, er bare 22$ så det ligger under tollgrensen.

men også sett litt på porta pro, som derimot ligger over grensen, og da må det jo tolles, så det blir enda dyrere. Sett på spesifikasjonene, og ser ikke mye forskjell sånn teknisk.

Hørt på begge og liker begge, men ikke fått testet de samtidig, og ordentlig.

skal brukes til emp-z mp3-spillern (som jeg fikk i dag).

Blir jo ekstremt billig i forhold til butikkene å kjøpe sporta pro da.

hva mener folk her, noen tips, forslag, eller noen som vet om noen som selger sporta pro til undet 300kr i Norge? eller eventuelt billig porta?

Hvordan er EMP-Z spilleren?? Anefales eller??

Lenke til kommentar

kommer ann på hva du krever.

Til mitt bruk, som er grei nok lydkvalitet, ekstremt liten og bærbar så er den genial.

siden du ikke har display, og andre funksjoner enn avspilling må dette være den negative siden.

Det jeg ser som mest positivt er at når den henger rundt halsen, merker jeg ikke at den er der, så jeg går rundt med den hele tiden.

Kan anbefales hvis du ikke har krav om funksjoner, og bare skal ha en daglig spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...