Tulsa Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Skal kjøpe meg en billig socket A HK og DDR minne. Har sett litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Er usikker på hvilken minnebrikker jeg skal satse på. Har ikke tenkt å overklokke. Noen her som kan hjelpe meg? Kanskje anbefale andre merker? Fortsatt god jul til dere! Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ville kjøpt twinmos pc3200 med winbond Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ville kjøpt twinmos pc3200 med winbond twinmos pc3200 med winbond duger sikkert! hvis du er HELT SIKKER PÅ AT DU IKKE SKAL OVERKLOKKE! siden det ser ut som økonomi tenker for deg så ser det greit ut! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jepp, twinmos er billig og grei ram det. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg ville mye heller gått for et hovedkort basert på nForce2-brikkesettet, f.eks. dette. Ellers er jeg enig i at TwinMOS er bra og billig! Lenke til kommentar
Tulsa Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Takk for responsene! Tenkte å benytte pc til å redigere filmer og lage vcd og dvd. Den gamle abit'en jeg har har har en skrue løs.. henger seg opp under konverteringer til vcd,svcd og dvd. Har prøvd å bytte SDRAM uten noe særlig hjelp. Derfor trenger jeg kun et stabilt HK og minne.. Skal titte litt på denne Epox HK'et. Tulsa Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Takk for responsene! Tenkte å benytte pc til å redigere filmer og lage vcd og dvd. Den gamle abit'en jeg har har har en skrue løs.. henger seg opp under konverteringer til vcd,svcd og dvd. Har prøvd å bytte SDRAM uten noe særlig hjelp. Derfor trenger jeg kun et stabilt HK og minne.. Skal titte litt på denne Epox HK'et. har nesten samme hk med samme chipsett les under! Tulsa du må ikke finne på å kjøpe det hovedkortet med twinmos brikene da skal jeg love deg det blir en skrue løs! har nesten samme hovedkort og i alle sjappene jeg spurte etter hovedkorten mitt sa de at jeg ikke måtte finne på og kjøpe twinmosbrikkene du nevner til det hovedkortet! bare et tips ellers får du ha lykke til med pcbyggingen! Endret 29. desember 2003 av kake_fredrik Lenke til kommentar
Zn00z Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ikke noe tvil! Ikke problem med twinmos ram, Har selv, men du bør nok koste på deg en 1gb med ram og et Abit NF7-S v2.0. Mest for penga når ru skal redigere video Kjenner en som er gnu på det c! Men det kan henne han tar feil, så lykke til! Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Kjøp NF7-S v2.0 eller Asus A7N8X og 1gigg twinmso ram... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå