Gå til innhold

Ny HK og minne

Tulsa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for responsene! :)

Tenkte å benytte pc til å redigere filmer og lage vcd og dvd. Den gamle abit'en jeg har har har en skrue løs.. :roll: henger seg opp under konverteringer til vcd,svcd og dvd. Har prøvd å bytte SDRAM uten noe særlig hjelp. Derfor trenger jeg kun et stabilt HK og minne..

Skal titte litt på denne Epox HK'et.

Tulsa

Lenke til kommentar
Takk for responsene!  :)

Tenkte å benytte pc til å redigere filmer og lage vcd og dvd. Den gamle abit'en jeg har har har en skrue løs..  :roll:  henger seg opp under konverteringer til vcd,svcd og dvd. Har prøvd å bytte SDRAM uten noe særlig hjelp. Derfor trenger jeg kun et stabilt HK og minne..

Skal titte litt på denne Epox HK'et. har nesten samme hk med samme chipsett les under!

Tulsa

du må ikke finne på å kjøpe det hovedkortet med twinmos brikene da skal jeg love deg det blir en skrue løs!

har nesten samme hovedkort og i alle sjappene jeg spurte etter hovedkorten mitt sa de at jeg ikke måtte finne på og kjøpe twinmosbrikkene du nevner til det hovedkortet!

bare et tips :thumbs:

ellers får du ha lykke til med pcbyggingen!

Endret av kake_fredrik
Lenke til kommentar

Ikke noe tvil! Ikke problem med twinmos ram, Har selv, men du bør nok koste på deg en 1gb med ram og et Abit NF7-S v2.0. Mest for penga når ru skal redigere video :thumbup:

Kjenner en som er gnu på det c!

Men det kan henne han tar feil, så lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...