Marvil Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hva pokker gjør det..? Har bare testa første bana på "Go Underground" og når jeg passerer noe å 90km/h så blir 90% av skjermen mørk. Eneste jeg ser er de andre bilene, litt trafikk, gatelys, men veien er helt svart så eneste måten er å kjøre på kartet, men der erke så morro.. Noen som vet hva som kan være feil..? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hva pokker gjør det..? Har bare testa første bana på "Go Underground" og når jeg passerer noe å 90km/h så blir 90% av skjermen mørk. Eneste jeg ser er de andre bilene, litt trafikk, gatelys, men veien er helt svart så eneste måten er å kjøre på kartet, men der erke så morro.. Noen som vet hva som kan være feil..? Du blir fartsblind..... Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 prøv å sla av movtion blur elelr no sant inne på grafikk instillingene på options Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Hva pokker gjør det..? Har bare testa første bana på "Go Underground" og når jeg passerer noe å 90km/h så blir 90% av skjermen mørk. Eneste jeg ser er de andre bilene, litt trafikk, gatelys, men veien er helt svart så eneste måten er å kjøre på kartet, men der erke så morro.. Noen som vet hva som kan være feil..? Du blir fartsblind..... Seriøst..? Snakket med en fyr og han mente det ikke var normalt.. Uansett, i under 100km/h, og nesten alt blir svart..? Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Var nok ment som ironi det der Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 prøv å sla av movtion blur elelr no sant inne på grafikk instillingene på options Det funka. Takk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det r ikke lov å kjøre fortere i Norge.... Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 prøv å sla av movtion blur elelr no sant inne på grafikk instillingene på options Det funka. Takk bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå