kefirgut Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Har et Fuju s5000 kamera, som jeg har lekt meg en del med i det siste. Kan ikke si at jeg er noen ekspert fotograf, og ikke så veldig inne på allt det tekniske når det gjelder kameraet. Har også lekt meg litt med makro fotgrafering. Men blir ikke helt fornøyd. Ser på xd at det har en Nærlinse +4 diopter 55 mm. Link Hvilken effekt, vil det ha å sette på en slik når det gjelder makro foto? ( den passer vel siden det er 55 mm?). og en liten ting til, noen som har en guide til makrofoto, og eller en guide til hvordan man tar gode bilder med s5000? Håper på hjelp.. Fikk meg foresten stativ til jul:) God Jul alle sammen Lenke til kommentar
joheno Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Her har du en meget bra link til macro fotografering med CloseUp filtere. Bildene er tatt med fuji s602 link Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Flotte greier. Da er det vel bare å kjøpe seg et slikt et da. Koster ikke så veldig mye heller. Er et noen andre butikker enn xd som selger slike på nettet,+10 kanskje? Er det noen andre filtere som kunne vært kjekke å ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå