Martin O. Nygård Skrevet 19. august 2019 Del Skrevet 19. august 2019 Lopolight i danmark har vel lenge støpt inn LED lys for å holde dem vann og salt tette. Demonterer du en fra 10 år tilbake er det bare en gjennomsiktig sylinder med lysene inni og kontakter utenpå. Og et slags skall av anodisert aluminium for innfestning. Og i de senere år har de støpt inn kontaktene også så bare en ledning for strømtilførsel stikker ut. Lenke til kommentar
Guffen34 Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Se på det rekkverket, ferdig rustet når det ble montert og nå ser det ut som det skulle vært byttet ut før lenge siden. Pussig at elektroniske lamper har trøbbel i dette klimaet. Det saltes så det snart er torsk i Mjøsa. Mer skeptisk til entreprenørene som ikke har fokus på mekanisk fjerning av snø men benytter kjemisk pga bedre betalt fra SVV. Skremmende miljø holdninger, og hva vil skje videre nordover med drift på ny E6. Nye Veier er vel sikkert ute etter laaaaveste pris og det er bare å ta frem båten om du skal fra Kolomoen til Moelv :-( Lenke til kommentar
smhop Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Disse LED lysene er en vits! Svake, og i tillegg nesten ikke synlige ved møtende trafikk! Oppsettet av disse må være gjort bak et skrivebord, og tydeligvis ikke ute i felten. Rett og slett trafikkfarlig, og nesten ikke synlige ved regn og snøvær, og ikke spesielt bra i mørket. Hvorfor har man ikke satt opp skikkelige lyktestolper på en motorvei klasse A? Dette er amatørmessig og på grensen til skandaløst, for det virker som man skal spare penger for enhver pris! Håper inderlig at de nye lysene er mye bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå