AliMorten Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Jeg prøvde for 3 måneder tilbake å søke på konduktøraspirant stilling. Jeg trodde jeg skulle bli akseptert på grunn av mine bakgrunn og relevant erfaring. I utgangspunktet tenkte jeg kanskje det hadde noe å gjøre med testene dems, som bestod av språk, minne og personlige spørsmål. Men det bestod jeg. Det som er så sjipt er at man får ikke tilbakemelding på hvorfor "du" ikle blor valgt, sånn at du kanskje kan gjøre noe med det for å øke sannsynligheten. Kanskje det kan være søknadsteksten? Altså hva prioriterer dem mest også videre! Mine kvalifikasjoner er: - Snakker fem forskjellige språk. - Jobbet 6+ år innenfor service. - Fullført videregående med yrkesfag innenfor salg, service og sikkerhet. Har generell studiekompetanse. - Jobber med et av norges mest utfordrende atferd i helsevesenet. -Jobber 100% nattvakt i psykiatri/rus botilbud og 2 andre jobb ved siden av. - Fullført 1 år av grunnkurs i medisin. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Fare for at du er overkvalifisert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå