mortizz Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Har i en stund tenkt å kjøpe meg en DVD-brenner.. Tilfeldigvis lå det en LiteON LDW-401S under juletreet i år Den støtter kun + formatet, har jeg egentlig bruk for -? Den er kun på 4x, men det går bra, har ikke tenkt å brenne 10dvd'er pr dag så Har hørt at endel brennere ikke takler alle platene.. Har denne god støtte for de fleste platene? Regner med at jeg kommer til å kjøpe plater av det billigste slaget. Finnes det firmware som kan gi denne brenneren - støtte? Burde jeg bytte brenneren, og kjøpe en annen? Denne kosta rundt 1000 på elkjøp Egentlig hadde jeg tenkt å kjøpe meg en Plextor 708a på nyåret, men denne koster jo endel mer.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk meg en LiteOn til jul jeg også. En CD-RW riktignok men uansett. Her finner du firmware: http://www.liteonit.com/ODD/english/englis...ad-firmware.htm Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 takk for url! Jeg er fortsatt litt usikker på om jeg vil beholde den ennå da.. Har ikke tatt av emalasjen, eller noe ennå.. Jeg vil ha noen gode grunner til å beholde denne brenneren! Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Har i en stund tenkt å kjøpe meg en DVD-brenner..Tilfeldigvis lå det en LiteON LDW-401S under juletreet i år Den støtter kun + formatet, har jeg egentlig bruk for -? Den er kun på 4x, men det går bra, har ikke tenkt å brenne 10dvd'er pr dag så Har hørt at endel brennere ikke takler alle platene.. Har denne god støtte for de fleste platene? Regner med at jeg kommer til å kjøpe plater av det billigste slaget. Finnes det firmware som kan gi denne brenneren - støtte? Burde jeg bytte brenneren, og kjøpe en annen? Denne kosta rundt 1000 på elkjøp Egentlig hadde jeg tenkt å kjøpe meg en Plextor 708a på nyåret, men denne koster jo endel mer.. Dersom den stasjonäre dvdspilleren din stötter dvd+r er det vel ikke noe i veien for å beholde brenneren, og stötte +r bör den stasjonäre vel gjöre dersom den er av passelig nyere dato... Mvh Raimo Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 jau! ble så jeg beholdt denne brenneren! satt opp i natt og omlakkerte den tenker jeg skal legge inn hacked firmware så den blir til en ldw-411s og forresten, noen her som har gjort det før? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 tenker jeg skal legge inn hacked firmware så den blir til en ldw-411s Hvor finner du denne hacked firmwaren du snakker om....?? Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 http://liteon401s.front.ru/ her står det noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå