Gå til innhold

Koss PortaPro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vell, expert i Stavanger mener at jeg må ha kvittering med for å få garantien.

Mens Fona i Stavanger mener jeg må betale DEM 50,- for arbeidet dem gjør, bare delene er gratis.

Vel... å sende inn til Koss i USA er gratis, men det tar sånn 2-4 uker. For å få nye på stedet koster det 50kr her i Bergen i allefall (Noen brukte som er reparert, får ikke tilbake de samme).

Lenke til kommentar

har selv et grandiosa phillipsheadset til ca. 800kr (har for meg det heter hpc 890 eller noe sånt...). Dette har JÆVLI BRA lyd, MEN har en stygg produksjonsfeil som er vanskelig å oppdage hvis man ikke har øre for det. Denne feilen har til meg dukket opp etter ca. et halvt års bruk.

 

Jeg har da levert inn 3 slike headset, og fått 3 nye på dagen. Sist gang hadde de dem ikke på lager, så da hevet jeg kjøpet og spaserte over gata til butikken der :)

 

Det er jo litt snedig å få nytt headset hvert halvår, men litt kjedelig også, da de har innspillingstid på rundt en måned ved noe over normal bruk.

 

så jeg vurderer et slikt koss prota pro sett hvis dette skjer opptil 3-4 ganger til :p

 

men er de verdt pengene? Er _MAX_ fornøyd med lyden i phillips-settet, og de er STORE ... sinnsykt store, slik at de godt kan brukes både til ørevarmere og hørselværn om nødvendig. (blir faktisk vel varme å bruke til tider..) Hadde det ikke vært for denne feilen, hadde de vært konge! Men jeg ser jo at det er flere som har problemer med porta pro, så kommer jeg egentlig noe lenger med å bytte?

 

Noen som kan anbefale et annet sett i prisklassen 800-1000 kr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...