AnonymDiskusjon Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Hei! Har fått time hos Sandvika nevrosenter. De har satt meg opp hos nevrologen de har med minst erfaring. Skulle gjerne ha bedt om time hos en av de andre to-tre private nevrologene med lenger erfaring, men føler meg litt ukomfortabel med det. Forsøkte en gang og det endte opp med at jeg ble bedt om å få henvisning fra fastlege. Mistet litt motet etter det. Satt derfor opp ny time (privat) uten å spørre om hvem jeg fikk time hos. Nå ba jeg om å utsette timen min en uke og fikk i den forbindelse vite at jeg har blitt satt opp til samme nevrolog som de gjorde sist, han med minst erfaring (altså nyutdannet). Han har også ikke 'spisskompetanse' på de plagene som jeg bestiller time for, hvilket det står på nettsiden at de andre har. Dette er den andre årsaken til at jeg foretrakk time hos de andre. Den tredje er at de andre er kvinner, hvilket er mindre viktig for meg, men føler meg litt mer komfortabel med å snakke fritt om ting med en kvinnelig lege. Hva hadde dere gjort? Er det frekt å ringe tilbake for å be om det er mulig å få time hos en av de andre istedenfor nå? Anonymous poster hash: c4a57...cec Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Nei, det må da være lov å ytre et ønske. Spesielt det med å snakke fritt med et bestemt kjønn er jo veldig god grunn da. Lenke til kommentar
SkranglerLitt Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Jeg ville sjekket med dem, men jeg vet at de har mange pasienter. Kanskje kan fastlegen din event. skrive en henvisning hvor ønske om konkret lege spesifiseres. Anbefaler Einar Kinge om du er ute etter en med mye erfaring, brukt han i snart 20 år og er svært fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå