Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Time sandvika nevrosenter. Spørre om time hos en bestemt nevrolog?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått time hos Sandvika nevrosenter. De har satt meg opp hos nevrologen de har med minst erfaring. Skulle gjerne ha bedt om time hos en av de andre to-tre private nevrologene med lenger erfaring, men føler meg litt ukomfortabel med det. Forsøkte en gang og det endte opp med at jeg ble bedt om å få henvisning fra fastlege. Mistet litt motet etter det. Satt derfor opp ny time (privat) uten å spørre om hvem jeg fikk time hos.

Nå ba jeg om å utsette timen min en uke og fikk i den forbindelse vite at jeg har blitt satt opp til samme nevrolog som de gjorde sist, han med minst erfaring (altså nyutdannet). Han har også ikke 'spisskompetanse' på de plagene som jeg bestiller time for, hvilket det står på nettsiden at de andre har. Dette er den andre årsaken til at jeg foretrakk time hos de andre. Den tredje er at de andre er kvinner, hvilket er mindre viktig for meg, men føler meg litt mer komfortabel med å snakke fritt om ting med en kvinnelig lege.

Hva hadde dere gjort? Er det frekt å ringe tilbake for å be om det er mulig å få time hos en av de andre istedenfor nå?

Anonymous poster hash: c4a57...cec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...