Mr.SS Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Hei! Har søkt i evigheter etter dette, men ender opp nå med å spørre dere Jeg bruker Azureus bittorent klient og trenger og åpne port 6881, men for å gjøre det står det på router konfigurasjonen at jeg trenger og åpne en sånn trigger/udp/tcp port? Hva er isåfall denne på bittorent? takker for hjelp... og God Jul! Endret 25. desember 2003 av Mr.SS Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Er det noen som vil hjelpe ?? :o Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Skjønner ikke hva du mener. Skal du åpne porten på routeren ? i såfall hvilken router er det. Det skal ikke være nødvendig å gjøre noe mer... Har i allefall kun åpna port, ikke noe mer. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Det er en UNEX NexIP ISO50p. Du skal skrive inn en trigger port og skrive inn i et annet felt som heter opened ports og velge hvilken protocol det skal være. Det jeg ikke skjønner er hva trigger port er for noe. Og hva jeg skal skrive der i bittorent. Jeg vet at jeg skal åpne port 6881-6999. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå