RogueFreak Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 ....Egentlig litt off topic, men det får stå seg.... Hvis du har Urban Operations (missionpack til Rogue Spear) så finnes det en skin mod som gjør om alle terroristene på graveyardmap'en til zombier (Husker ikke hva den heter i farta, men du finner den garantert hos woody2000 eller piestactics Og når jeg først er i off topic sporet: Zombies til gode gamle Amiga var ganske skremmende syntes jeg... (var jo basert på Romero's Dawn Of The Dead) Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 du finner zombie-lignende figurer i System Shock 2 også, lydproduksjonen gjør også at spillet er en "rysare" Anbefales! -har ikke hørt om spillet, sier du? http://www.avault.com/reviews/review_temp....=sshock2&page=1 Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Vet ikke om det er phantasmagoria 1 eller 2 dere sikter til men 2`ern måtte jeg legge fra meg - blei så jævlig skremt. _________________ [ Denne Melding var redigert av: EvilElvis99 på 2002-03-07 02:20 ] Lenke til kommentar
GrOsS Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 hmm AVP 2 RULER!!! BLOOD 1 & 2 SUXER!! :smile: :wink: :sad: ;( :smile: :wink: HADEM! AUREVOIR BYE SHALOM Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Husker jeg spilte Thief..det første brettet fikk greit, jeg møtte bare noen få fotsoldater. Men på andre brett så skulle jeg inn i en nedlagt gruve (seffølgelig) og langt inni så jeg et par lik. Gikk forbi de, så hørte jeg noen brøl og støgge lyder, snudde meg og der så jeg det ene liket slå til meg..fikk hjertestans, hadde puls i 300 og skrudde av pc'en med en gang..så uninstalla jeg det dagen etter..det VAR skremmende god lyd og grafikk på den tiden. AvsP2 er phett..og Undying Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Det har kanskje ikke kommet enda, men sjekk video klippene til: Call of Cthulhu-Dark Corners of the Earth Spille der ser grøssende bra ut http://gamespot.com/gamespot/filters/produ...,470998,00.html Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Et annet grøsserspill som er på vei er Vampire Hunter: The Dark Prophecy Ser jo litt kult ut... Sjekk ut den offisielle siden til Psyonix Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Heh....jeg kom på enda noe mer her i farta... Jeg var på en OBS butikk her om dagen, og der så jeg 2 forskjellige Blair Witch spill. Ikke hørt noe om de, eller sett noen screenshots, så jeg har ikke peil på hva slags type spill det er. Men det burde jo være noe grøsserinspirert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå