Mr. Iggy Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Siden jeg er en stor fan av grøsserfilmer er jeg seff interessert i å finne grøsserspill med forhåpentligvis en del gyselige ting håper å få et par anbefalinger samma om spillet er gammelt eller nytt Lenke til kommentar
fanoftheflyers Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 13:22, Mr. Iggy skrev:Siden jeg er en stor fan av grøsserfilmer er jeg seff interessert i å finne grøsserspill med forhåpentligvis en del gyselige ting håper å få et par anbefalinger samma om spillet er gammelt eller nytt Prøv Undying, det er fett!!!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 jepp, undying. det har en atmosfære som er.. hm, mja.. ubeskrivelig. jeg har ennå ikke gjort meg ferdig med det, det er rett og slett for skummelt. :smile: Lenke til kommentar
Mr. Iggy Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 Kjøpte det så fort det kom ( fan av Clive Barker ), det er skikkelig fett, men søren så skremmende hehe, andre anbefalinger? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 spill som MARINE i ALIENS VERSUS PREDATOR 1 OG 2!! Jeg har rundet Predator og Aliens,men MARINE må nok vente litt...vanvittig skummelt veit du! :razz: Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Marine er SKIKKELIG skummelt... Men.. prøv de gamle gode.. Alone in the Dark er fancy.. har hørt at det har kommet en ny versjon, men jeg har ikke sett den enda... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Siden du allerede har Undying, kan du jo prøve noen av de gamle spillene hvis du får tak i de. 7th Guest, Phantasmagoria, Gabriel Knight, Alone In The Dark, Resident evil, osv...de fleste av disse finnes i mange utgaver. Har det nyeste Alone In The Dark (The New Nightmare) og det kan anbefales hvis du liker grøsserinspirerte spill! (Når vi snakker om AITD serien, så er det etter min mening kun 1'ern og den nyeste som er "skremmende"...2 og 3 ble egentlig bare latterlige ) Lenke til kommentar
Knutinsen Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Phantasmagoria er det helt klart beste grøsserspillet jeg har vært borti. Det er dessuten det eneste spillet jeg har fått med kona mi på å spille. Dessverre er grafikken ganske avlegs nå, men da spillet kom ut var det utrolig bra. Håper det kommer noe tilsvarende snart. Nå for tiden konkurrerer jo spillprodusentene stort sett bare om å ha den største plasma-ion-grønnguffe-blasteren. ALT VAR MYE BEDRE FØR! (Har jeg blitt gammal mon tro?) Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg har runda AVP2 som marine. Vil du skvette så spill det eller undying. Ingenting er verre enn begynnelsen i AVP2 ingen fiender å se, men det piper noen ganger. nervene er i høyspenn der. Undying er skikkelig fett det og.. men AVP2 er min favoritt Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 alone in the dark4 er bare helt rått,skru opp lyden og skru av lyset du kommer til å bli redd. resident evil er ikke så verst heller. hvis du har ps2 anbefales silent hill2 helt rått as. undying syns jeg ikke var noe tess. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Eg ser at folk her har anbefalt nesten alle dei gode grøsser spilla :smile: For min del så har eg sinnsykt lyst å prøve Resident Evil på Gamecube Gamle Resident Evil på playstation var sinnsykt rått Diablo 1 var og ganske skummelt Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Doom 1, om du spilte det på tidlig 90-tallet med lyset av og lyden høyt på ;D Lenke til kommentar
telifia Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 ...mener å huske at "Realms Of The Hunting" var ganske skummelt.. Men det er noen år siden da.. :smile: ...ble forøvrig aldri ferdig med det.. satt fast omtrent på 3. cd'en.. :sad: (er fire cd'er i alt) Ellers så må jeg si at jeg ikke syntes AvP2 som Marine var spesielt skummelt.. I så fall så kan man skvette like mye av de små "hode-hopperne" i half-life :smile: Lenke til kommentar
Mr. Iggy Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Har Phantasmagoria ( fett spill ) og Gabriel Knight 3 ( satt meg fast ganske så fort ). Takker for tipsene, kommer til å sjekke ut de andre hvist jeg ser de et sted. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg har selv alle de spillene dere har nevnt her. Det jeg likte aller best er "Realms Of The Haunting". Dette kom ut i 1996 på 4 CD-plater og fikk stort sett bra omtaler overalt. Prøv det, hvis du finner det! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Hør, Phantasmagoria hadde ikke akkurat rare spillbarheten da. Det var jo mer eller mindre enn delvis interaktiv film. Men det var tidvis skummelt og scorer høyt på gørrskalaen. For dem som likte det, kan jo ta en titt på Phantasmagoria II. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 "Blood" er jo litt skummelt, da... Kirkegårder og stæsj... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå