Gjest anonymbil Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Hei! Er ny her på forumet og fersk bileier. Jeg har en Audi A1 2011 modell der motorlyden idag begynte å høres veldig"sløv ut",spesielt når den står i ro, samtidig som viften sluttet å virke.Den går ellers som normalt. Er det noen som har peiling hva dette kan være? Og kan det være noen sammenheng, mtp at det skjedde på likt? Skal høre med bilverksted og, men er så nysgjerrig på hva det kan være! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Er bilen gul? Fargen er kanskje ikke viktig. Men litt mer opplysninger om motoren hadde hjulpet mye. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Motor, km stand, manuell, automat, diesel, bensin etc etc.Å hva har du gjort ang feilsøking?Andre ting?Noen feilmeldinger i displayet? Lenke til kommentar
Gjest anonymbil Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Er bilen gul? Fargen er kanskje ikke viktig. Men litt mer opplysninger om motoren hadde hjulpet mye. Beklager. 1.4 tfsi . Hvis det sier noe. Lenke til kommentar
Gjest anonymbil Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Motor, km stand, manuell, automat, diesel, bensin etc etc. Å hva har du gjort ang feilsøking? Andre ting? Noen feilmeldinger i displayet? Km stand 75.000, automatgir, bensin . 1.4 tfsi. Det er ingen feilmeldinger i displayet. Mistenker at det kan være batteriet? grunnet sløv motorlyd. Har ikke gjort noe feilsøking nei. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Beklager. 1.4 tfsi . Hvis det sier noe. Det er en begynnelse. Har du sjekket sikringer til viften. Hvordan er tilstanden til batteri og lading? Lenke til kommentar
Gjest anonymbil Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 (endret) Det er en begynnelse. Har du sjekket sikringer til viften. Hvordan er tilstanden til batteri og lading? Nei jeg aner ikke hvordan jeg gjør det Batteristatus har jeg heller ikke peiling på Men har ingen problem med å starte den og har heller aldri hatt det. Men jeg har ikke hatt noen feilmeldinger i displayet. Nå brukes jo bilen kun til småturer hver dag så lurer på om det kan være noe med batteriet Endret 14. august 2019 av anonymbil Lenke til kommentar
toreae Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Nei jeg aner ikke hvordan jeg gjør det Batteristatus har jeg heller ikke peiling på Oppsøk verksted eller noen andre som kan bil. Lenke til kommentar
Gjest anonymbil Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Oppsøk verksted eller noen andre som kan bil. Ja, det skal jeg uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå