RaT_Boy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg får det ikke til å virke!!! Har brukt den automatiske greia, men det funker ikke!!! jeg er så sinnsykt irritert !!! Det står at den Kobler opp, men etter 1 min sommer meldinga: Feil med WAP-kommunikasjon. Lenke til kommentar
ts492 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 samme problem her. Får hverken WAP eller MMS til å virke. har telenor! skal jeg velge GPRS eller GSM? Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 velg GPRS, men prøv og send fra hjemmesidene til Telenor eller hva det er først.. Måtte jeg gjøre med bruttern sin... Fått i julegave nå eller? Lenke til kommentar
ts492 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 gjorde det, men WAP/MMS fungerer fremdeles ikke Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Jeg får det ikke til å virke!!! Har brukt den automatiske greia, men det funker ikke!!! jeg er så sinnsykt irritert !!! Det står at den Kobler opp, men etter 1 min sommer meldinga: Feil med WAP-kommunikasjon. Prøv denne siden, og fortell hvordan det gikk.. Merk at du trenger et annet oppsett for å bruke epost på telefonen. Endret 24. desember 2003 av anderfo Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) det funker ikke.. Rart. Det funker her. Merk at det finnes automatisk oppsett både på telenormobil og på sonyericsson og begge fungerer her hos meg. Endret 25. desember 2003 av anderfo Lenke til kommentar
RaT_Boy Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) det funker ikke.. Rart. Det funker her. Merk at det finnes automatisk oppsett både på telenormobil og på sonyericsson og begge fungerer her hos meg. Ingen av de virker....Kan det være noe feil med mobilen?? Ja, det er julegave.... Endret 25. desember 2003 av RaT_Boy Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 det funker ikke.. Rart. Det funker her. Merk at det finnes automatisk oppsett både på telenormobil og på sonyericsson og begge fungerer her hos meg. Ingen av de virker....Kan det være noe feil med mobilen?? Ja, det er julegave.... Send en mail til telenormobil eller sonyericsson og spør dem hva du skal gjøre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå