MrMamen Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Ion Fury er ikke retro, det er autentisk gammeltANMELDELSE: Ion Fury Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Historie i fps er overvurdert, så dette må jeg ha. Duke nukem 3d er og blir verdens beste FPS. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Dette ser dritt fett ut! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Dette ser dritt fett ut! Har vært lenge på steam da, testa det da. men spillet det ikke så mye da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 (endret) Det har vært en såkalt early access tittel ja, styrer unna det så godt jeg kan Endret 15. august 2019 av Mala Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Må teste dette ja, digger sånne spill. Spiller brutal DOOM mye. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Har avventa spillet pga fare for at nokre ville la seg krenke. Nå har utvikleren lagt seg langflat for SJW piss og vil kjøre ein patch for å fjerne diverse som er blitt klaga på. Med andre ord er ikkje spillet verdt å støtte opp om. Blir meir og meir tydelig at mange utviklere/utgivere ikkje står for "kunsten" di lager og heller legger seg langflat for alskens krenka bøllefrø. Hjelper dog å gje nye spill ei karenstid på 2-3 mnd før eg vurderer eit kjøp. Nok eit spill i shait-lista. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Har ikke helt fått med meg hva det der dreier seg om, men dette spiller greier i hvert fall å få en del oppmerksomhet Om det skår ut den ene elle andre veien gjenstår jo å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå