AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 hva går dette utpå, noen som kan forklare? skal man gjøre øvelser selv, eller er det noen som knar i vei? vurderer å bestille men syns det er så flytende informasjon der jeg prøver å lese Anonymous poster hash: d30d5...f99 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Hva det går ut på kan du lese mer om her. Manuellterapi er en videreutdanning på universitetsnivå innen fysioterapi hvor man spesialiseres på muskel- og skjelettrelaterte plager. Fysioterapeuter med denne videreutdanningen har tittelen manuellterapeut. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Manuellterapi Lenke til kommentar
nacario Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 For noen mnd tilbake hadde jeg smerter lignende karpaltunnelsyndrom/senebetennelse og var redd jeg var inne for halvt års smerteh. Tok kontakt med manual terap som gikk gjennom kroppens naturlige bevegelsesmønster og raskt avklarte at smerter i hånd og arm kom fra sene bak på rygg samt stramme muskler bak etter mulig overbelastning. Ved å kna/stimulere/tøye punkter på denne langs overkropp merket jeg raskt bedring (samt trolig like mye og avhengig av eget program jeg fikk med 4 5 korte egenøvelser som gikk på tøyeut sener). Anbefaler det absolutt med min erfaring og ble helt god etter to mnd. Som det nevnes over var det en fysio med spesialutd som hadde bred klinisk erfaring ang emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå