akelbo Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Samtidig delte utgiveren oppdateringer om Dead Island 2 og Timesplitters-serien.THQ Nordic kunngjør nytt Saints Row-spill Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Rått. Digger Saints Row serien. Håper at annonsering av Timesplitters kommer også snart. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Nytt Saint's Row kan bli bra, ja. Håper bare de lærte fra SR4. Hva er vits med en drøss biler å kjøre, når man løper eller flyr mye raskere? Var heller ikke spesielt imponert over Gat out of Hell. Håper neste spill holder seg mer jordnært, som i de tre første. Men humoren må de selvsagt beholde, og de kan gjerne dr det enda lengre for min del. Er mer usikker på Dead Island 2. Det har vært alt for mye trøbbel med utviklingen så langt, og Homefront: The Revolution var jo ikke akkurat noe å skryte av. Blir nok nærmere Duke Nukem Forever enn Duke Nukem 3D, tipper jeg. Dessverre. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Seriøst? Nevner dere Timesplitters i en bisetning? 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Håper Timesplitters dukker opp med tida. Kanskje nokre remasters hadde gjort seg og. Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 SR4 var forsåvidt morsomt men vil gjerne se serien gå tilbake til SR2 oppskriften. Nytt Timespitters kan bli artig. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Seriøst? Nevner dere Timesplitters i en bisetning? Her er nærmere den entusiasmen jeg så etter. Skjønner at jeg bor i feil land. https://www.youtube.com/watch?v=GXjAsKpVawY Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2019 Del Skrevet 19. august 2019 Ser frem til en fortsettelse på SR-universet, selv om det kan bli litt snurrig mtp. hvordan firer'n endte. Lenke til kommentar
slæsk Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Håper virkelig de går tilbake til slik SR 1&2 var, alt etter det ble bare for tullete etter min mening. Gikk jo fra å være Saints Row til å bli Marvel superheroes. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Det var vel mye så de ikke skulle bli nok en GTA-kopi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå