Redaksjonen. Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 KOMMENTAR: Når vi må yte digitalt borgervern Lenke til kommentar
Øystein Hansen Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Hva med de ulike "CERT'ene"? NorCERT er den naturlige overbygningen og de ulike sektorCert'ene (HelseCert, KommuneCERT, KraftCert. FinansCERT m.v.) håndterer de ulike sektorenes behov. Gutta på skauen? Nei, hva skal vi med noen guttespeidere? Det vi trenger i denne situasjonen er deltakerne fra slaget om Narvik, Altabataljonen og Trønderbataljonen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OvFPdyiZ Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 (endret) Det vi trenger i denne situasjonen er deltakerne fra slaget om Narvik, Altabataljonen og Trønderbataljonen Ikkje den heldigaste samanlikninga? Det einaste eg har sett av omtale om dei to bataljonane i det siste er jo i høve denne saka, der Altabataljonen skuldast for å ha skote på Trønderbataljonen... https://www.nrk.no/trondelag/xl/den-glemte-massakren-i-gratangen-1.14578721 Endret 16. august 2019 av Slettet-OvFPdyiZ Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Jeg setter min lit til Trønderbataljonen, som har en lang og ærerik historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå