Gå til innhold

"What, exactly, is a 'furry WHO IS NOT A FURRY'?"

DrDoogie

Anbefalte innlegg

Ok, velger å poste i 'Søppel' istedenfor 'humor', siden dette er groteskt og 'depraved' humor.

IKKE LES LINKEN HVIS DU IKKE TAKLER SYKE TING.

Men drit-morsomt, etter mitt syke sinn.

@HalTan:

Du ettersøkte en 'julegave' fra moderatorene, her har du ihvertfall noe morsomt - håper jeg.

@All:

Enjoy!

Link: http://forums.somethingawful.com/showthrea...threadid=840853.

Alternativt:

* www.somethingawful.com

* forums

* general bullshit

* page 2

* "What, exactly, is a 'furry'?"

BTW, Kazaa -> mtvfur.mpg - PRICELESS!

:devil::xmas::laugh:

EDIT: stavefeil.

EDIT2: På oppfording fra Herr Anonym, endrer jeg tittelen fra:

"What, exactly, is a 'furry'?"

til:

"What, exactly, is a 'furry WHO IS NOT A FURRY'?"

Håper dette fjerner etthvert grunnlag for eventuelle misforståelser.

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Furries er folk som kler seg ut som tegneseriedyr og tenner seksuelt på dem. En fetisj mao. Kunne godt henvist til noen av sidene som de peker til i tråden, men slike ulumskheter får fort den lille fine saken som viser advarselsnivået til en til å fyke i været.

Lenke til kommentar

haha aha ahahahah haha aha haha ah! First thing når jeg får inett tilbake: regge meg på somethingawful ;)

Legg spesielt merke til denne...:

The reason everyone can't Happy stand them, is because most of them are into these cartoon animals sexually. It gets worse from there, where a subset of them actually believe they have the souls of animals, and actually act like them in real life. Others dress up like them, others just pretend to be them on the internet.

But the one thing they have in common, is they all take it really really seriously. Like, to the point where if anyone says anything bad about furries, or even suggests that beating off to bugs bunny is a little bit fucked up, they act like you just insulted everything they believe in.

Needless to say, furries attract drama like flies to shit, and most organized internet communities can't stand them.

There are sane furries, but most of the sane people get the fuck away from the whole furry thing as fast as possible once they get past the surface of it.

..og så tenker dere tilbake på pycnopodia's reaksjon til the infamous furrythread@humor.. Og så trekker vi konklusjoner. Og så ler vi litt. Og så blir vi redde. Og så løper vi og gjemmer oss i mammas lune armkrok.

Lenke til kommentar

1stk Armert tidsinnstilt atomvåpen er sendt i posten til DrDoogie. Timer er stilt inn på nyttårsaften. Godt nyttår.

nvoetfiv, Den teksten minner meg mye om vigrid. Det er bare idioter eller asosiale som tar noen av delene seriøst.

Grunnen til at furries brukes så mye kommersielt er at folk liker dette.

Og grunnen til at så mange forumbrukere som DrDoogie hater furry er fordi en dust har gjort sitt for å sverte furry på forums og andre duster har spredt ordet videre. Drittslenginga har spredt seg som en eksplosjon i forums med unge nerder som verken klarer eller vil tenke selv, de bare godtar med engang hele den idiotiske tankegangen om furries. På forumet her klarer folk å tenke selv, men på forums der alderen i snitt er under pubertetsalder/barneskole alder er det verre.

DrDoogie, Jeg har servert deg den crappy barnslige tankegangen din på ett sølvfat, eg trur du kan ta årane fatt.

Lenke til kommentar

For å si det sånn, jeg har etter siste furrydebatt surfet en del furrysites, og merk mine ord _ALLE_ har hatt en "adult"-del...

Yiffytastic!

EDIT: f.eks den jeg sendte link til DrDoogie med i dag.. (sjekk PM mofo)

Og en ting til, hvem har sagt vi HATER furries? Jeg bare syntes det er litt eh... yiffy med mannlige rever som blir voldtatt av en hannløve ved siden av en gigantisk aubergine (WTF?)... :ermm:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

1stk Armert tidsinnstilt atomvåpen er sendt i posten til DrDoogie. Timer er stilt inn på nyttårsaften. Godt nyttår.

Joy!

Og grunnen til at så mange forumbrukere som DrDoogie hater furry er fordi en dust har gjort sitt for å sverte furry på forums og andre duster har spredt ordet videre.

Nei, jeg hater ikke furries. Eller deg. Jeg synes bare det er morsomt. Særlig www.somethingawful.com har helt tatt av på furry-"bashing". Men også der er det furries.

Drittslenginga har spredt seg som en eksplosjon i forums med unge nerder som verken klarer eller vil tenke selv, de bare godtar med engang hele den idiotiske tankegangen om furries. På forumet her klarer folk å tenke selv, men på forums der alderen i snitt er under pubertetsalder/barneskole alder er det verre.

DrDoogie, Jeg har servert deg den crappy barnslige tankegangen din på ett sølvfat, eg trur du kan ta årane fatt.

*ror så det fosskoker på sin ferd til Fiskeskjær*

"La oss alle være venner".

Og forresten, "GO FURRIES!"

PS! Skal forsøke å legge ut videoen jeg refererer til (øverst) senere, som er en dokumentar fra MTV om furries. Så kan jo folk dømme selv.

Lenke til kommentar

HalTan, Alle sider har ikke en adult del. Jeg har ikke sagt du hater furry, og jeg liker heller ikke å se noe dyr ****** dyr. Det er mye annet jeg ikke liker også, dumme og intolerante mennesker er en ting jeg virkelig ikke liker, men vanligvis holder jeg mine 'hat'ting for meg selv.

DrDoogie, Jeg vil ikke være din venn, jeg ser ingen grunn til å ville bli din venn heller. Jeg ror ikke du - jeg kommer med fakta jeg..

Du vil gjerne at folk skal se på en 'dokumentar' laget av useriøse MTV folk som vil sverte alle furries før de skal gjøre opp sin mening, hvorfor det? Folk flest har allerede gjort opp sin mening om furry, de ser på det som en tegnestil gjerne rettet mot barn.

Lenke til kommentar

OMFG :scared:

Norton Internet Security Professional has blocked access to this restricted site.

--------------------------------------------------------------------------------

Site: http://forums.somethingawful.com/showthrea...threadid=840853

Blocked categories: Sex/Handlinger

If you think this web site is incorrectly categorized, visit the Symantec Internet Security Center to report it.

jAjA

Lenke til kommentar

Jeg ror ikke du - jeg kommer med fakta jeg..

Bøtt øf cørse.

Du vil gjerne at folk skal se på en 'dokumentar' laget av useriøse MTV folk som vil sverte alle furries før de skal gjøre opp sin mening, hvorfor det?

Du mener, til forskjell fra dine "fakta"? Mesterlig formulert påstand...

Folk flest har allerede gjort opp sin mening om furry, de ser på det som en tegnestil gjerne rettet mot barn.

Uten tvil. Det er alt begrepet "furry / furries" gir rom for.

Et kort spørsmål - sier navnet "Doug Winger" deg noe?

EDIT:

BTW, @notarget:

"Oh my Gawd, it's a tragedy! Doesn't anyone think of the children!?! What about the children" etc. :lol:

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
OMFG  :scared:

Norton Internet Security Professional has blocked access to this restricted site.

--------------------------------------------------------------------------------

Site: http://forums.somethingawful.com/showthrea...threadid=840853

Blocked categories: Sex/Handlinger

If you think this web site is incorrectly categorized, visit the Symantec Internet Security Center to report it.

jAjA

Så ille er linkene til DrDoogie :p

http://yerf.com/samples/1.htm - Dette er ett furry-bildegalleri med høyt nivå og mye variasjon i kunsten, se her hvis du lurer på hva furry er.

DrDoogie, Prøv å si at alle som tegner eller maler landskap har en fetisj for det og kler seg ut som landskap. :thumbup::thumbs::thumbs::green::roll::cool: Jeg stikker tilbake til flaska og tegner noe grotesk drage eller noe - Go'natt! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...