Gå til innhold

[Løst] ps4 kontroller virker ikke kjøpt på ebay?

LMH1

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som vet hvordan man pairer kontroller til konsoller for må være det som er problemet, siden kjøpte ny på ebay men funger dårlig, men i windows 10 -konfigurere spillkontroller funger den fint med laptop, så må være konsollen som er problemet?

Eller funger det kun med en kontroller av gangen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ha en kompatibel kabel når du kobler inn kontrolleren kablet til konsollen for å parre dem sånn at det virker trådløst etterpå. PS4 er sær på hvilke kabler som vil fungere. Hvis du ikke har fått med kabel eller har en dårlig en så kan du sjekke med de kablene du har liggende. Min fungerte f.eks fint med en USB til Micro USB fra en Samsung-telefon men ingen av de andre ørten kablene jeg prøvde.

Endret av vidor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må ha en kompatibel kabel når du kobler inn kontrolleren kablet til konsollen for å parre dem sånn at det virker trådløst etterpå. PS4 er sær på hvilke kabler som vil fungere. Hvis du ikke har fått med kabel eller har en dårlig en så kan du sjekke med de kablene du har liggende. Min fungerte f.eks fint med en USB til Micro USB fra en Samsung-telefon men ingen av de andre ørten andre kablene jeg prøvde.

Kanskje det må være en OTG-kabel da?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kabelen virker med orginale kontrolleren så det er ikke problemet, men når jeg bruker den jeg har kjøpt får jeg ingen reaksjon når jeg trykker på noe. Så jeg vet ikke hva problemet kan være, må jeg deaktivere den første kontrollen først?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...