LMH1 Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Hei, er det noen som vet hvordan man pairer kontroller til konsoller for må være det som er problemet, siden kjøpte ny på ebay men funger dårlig, men i windows 10 -konfigurere spillkontroller funger den fint med laptop, så må være konsollen som er problemet? Eller funger det kun med en kontroller av gangen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Parrer vel stikken ved å koble den til med USB kabelen i playstation? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. august 2019 Forfatter Del Skrevet 13. august 2019 Funger ikke er det samme kontroller for pro? Enten falske kontroller og Sony blokker de eller noe annet? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 (endret) Du må ha en kompatibel kabel når du kobler inn kontrolleren kablet til konsollen for å parre dem sånn at det virker trådløst etterpå. PS4 er sær på hvilke kabler som vil fungere. Hvis du ikke har fått med kabel eller har en dårlig en så kan du sjekke med de kablene du har liggende. Min fungerte f.eks fint med en USB til Micro USB fra en Samsung-telefon men ingen av de andre ørten kablene jeg prøvde. Endret 14. august 2019 av vidor 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Du må ha en kompatibel kabel når du kobler inn kontrolleren kablet til konsollen for å parre dem sånn at det virker trådløst etterpå. PS4 er sær på hvilke kabler som vil fungere. Hvis du ikke har fått med kabel eller har en dårlig en så kan du sjekke med de kablene du har liggende. Min fungerte f.eks fint med en USB til Micro USB fra en Samsung-telefon men ingen av de andre ørten andre kablene jeg prøvde. Kanskje det må være en OTG-kabel da? 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. august 2019 Forfatter Del Skrevet 14. august 2019 Kabelen virker med orginale kontrolleren så det er ikke problemet, men når jeg bruker den jeg har kjøpt får jeg ingen reaksjon når jeg trykker på noe. Så jeg vet ikke hva problemet kan være, må jeg deaktivere den første kontrollen først? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Jeg måtte starte min PS4 i safe mode en gang for å få koblet til en gamepad. Og det var en 100% genuin Sony-kontroller. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. august 2019 Forfatter Del Skrevet 14. august 2019 denne burde vel løse problemet tror jeg. hvis ikke bluetooth virker burde kontrolleren være dårlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå