mbskywalker Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jaja, så fikk jeg en del penger til jul og lurer på om jeg skal kjøpe en 6600, men så kommer jo faren min da: "sommern, blablabla umts, blablabla 3g". så skal man vente til umts fonene kommer eller fleske til å kjøpe seg en mobil til 4000,-?? Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det er alltid "noe nytt" som kommer, bruk pengene på det som føles riktig for deg. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg tror ikke at du skal være så redd for at 3G skal gjøre den nye telefonen din gammeldages med det første. Det er ingen utbyggere i norge som har noe spesiell fart i den utbyggningen pga. de ser ikke helt den store økningen på inntekte siden. Etter de konsesjonene som ble tildelt skulle de vært betraktelig lenger med utbyggingen enn de vi er i dag. Nye produkter blir lansert hele tiden, produktenes livssyklus blir kortere og kortere. Det vil alltid komme produkter som er bedre enn den du nettopp kjøpte. Tenk heller på all den moro du går glipp av mens du ikke har din 6600 i hånden. Flesk til og kjøp. God jul Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg tror ikke at du skal være så redd for at 3G skal gjøre den nye telefonen din gammeldages med det første. Det er ingen utbyggere i norge som har noe spesiell fart i den utbyggningen pga. de ser ikke helt den store økningen på inntekte siden. Etter de konsesjonene som ble tildelt skulle de vært betraktelig lenger med utbyggingen enn de vi er i dag. Nye produkter blir lansert hele tiden, produktenes livssyklus blir kortere og kortere. Det vil alltid komme produkter som er bedre enn den du nettopp kjøpte. Tenk heller på all den moro du går glipp av mens du ikke har din 6600 i hånden. Flesk til og kjøp. God jul . Lenke til kommentar
Normann Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg tror ikke at du skal være så redd for at 3G skal gjøre den nye telefonen din gammeldages med det første. Det er ingen utbyggere i norge som har noe spesiell fart i den utbyggningen pga. de ser ikke helt den store økningen på inntekte siden. Etter de konsesjonene som ble tildelt skulle de vært betraktelig lenger med utbyggingen enn de vi er i dag. Nye produkter blir lansert hele tiden, produktenes livssyklus blir kortere og kortere. Det vil alltid komme produkter som er bedre enn den du nettopp kjøpte. Tenk heller på all den moro du går glipp av mens du ikke har din 6600 i hånden. Flesk til og kjøp. God jul . Og???? Er ikke noe vits å lage nytt inlegg pga ett punktum (.) Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 det betyr at man mener helt det samme vettu... da skal jeg sove på saken og håper på en ny mobil om ikke så alt for lang tid! takk for "åpenbaringen"/hjelpen eller hva man skal kalle det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå