Gå til innhold

er det verdt det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke at du skal være så redd for at 3G skal gjøre den nye telefonen din gammeldages med det første. Det er ingen utbyggere i norge som har noe spesiell fart i den utbyggningen pga. de ser ikke helt den store økningen på inntekte siden. Etter de konsesjonene som ble tildelt skulle de vært betraktelig lenger med utbyggingen enn de vi er i dag.

Nye produkter blir lansert hele tiden, produktenes livssyklus blir kortere og kortere. Det vil alltid komme produkter som er bedre enn den du nettopp kjøpte.

Tenk heller på all den moro du går glipp av mens du ikke har din 6600 i hånden.

Flesk til og kjøp.

God jul

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke at du skal være så redd for at 3G skal gjøre den nye telefonen din gammeldages med det første. Det er ingen utbyggere i norge som har noe spesiell fart i den utbyggningen pga. de ser ikke helt den store økningen på inntekte siden. Etter de konsesjonene som ble tildelt skulle de vært betraktelig lenger med utbyggingen enn de vi er i dag.

Nye produkter blir lansert hele tiden, produktenes livssyklus blir kortere og kortere. Det vil alltid komme produkter som er bedre enn den du nettopp kjøpte.

Flesk til og kjøp.

God jul

.

Lenke til kommentar

Flesk til og kjøp.

God jul

.

Og???? Er ikke noe vits å lage nytt inlegg pga ett punktum (.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...