Kayo Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Følgende vits er blitt kåret til verdens beste vits To jegere i skogen To jegere er ute i skogen da en av dem kollapser. Han ser ikke ut til å puste og øynene hans er glassaktige. Den andre drar frem mobiltelefonen sin og ringer nødnummeret. Da han får svar, sier han forskrekket: «Min venn er død! Hva kan jeg gjøre?» Personen på nødsentralen svarer: «Ta det med ro. Jeg kan hjelpe. Først, la oss forsikre oss om at han virkelig er død.» Det blir stille. Deretter høres et skudd. Tilbake i telefonen sier jegeren: «OK, hva nå?» 3 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Hvem har kåret den til verdens beste? Først og fremst må man for å få noe ut av den ha enn viss forståelse for jakt og språket man bruker der, for store deler av verdens befolkning vil ikke vitsen gi noen som helst mening uten en forklaring. Hvis du må forklare en vits er den ikke bra nok, dermed kan den umulig være verdens beste vits. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Ikke direkte bra å low key oppfordre folk til å drepe heller. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Det er bare å Google «world’s funniest joke». Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Verdens beste vits? Katten med slips! 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 (endret) Hvis du må forklare en vits er den ikke bra nok, dermed kan den umulig være verdens beste vits.Jeg postet denne på facebook, men fikk ingen respons: Selv om IT-utviklerne ville benytte Postgres til øldatabasen, bestemte den IT-inkompetente sjefen for bryggeriet, at de skulle benytte DB Schenker. Endret 15. august 2019 av Emancipate 3 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Har du hørt om snekker'n som lista seg rundt hjørnet? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 In the race for becoming the leading mobile processor architecture, ARM won the first leg. 4 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 (endret) En mann hadde ødelagt fingeren sin, og oppsøkte en lege for å få sydd på tuppen igjen. Da han var ferdig spurte mannen: - Kan jeg spille fiolin nå? - Ja da, svare legen, nå kan du spille fiolin. - Stilig, for det har jeg aldri kunnet før! Endret 16. august 2019 av Pliscin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Verdens beste vits? Katten med slips! Var det ikke høna med slips ? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 A Man Wakes Up One Morning To Find A Gorilla On His Roof So he looks up the yellow pages and sure enough, there's an ad for "Gorilla Removers". He calls the number, and the gorilla remover says he"ll be there in 30 minutes. The gorilla remover arrives and gets out of his van. He's got a ladder, a baseball bat, a shotgun and a huge, ferocious looking dog. "What are you going to do?", the homeowner asks. "I'm going to put up this ladder against the roof, then I'm going to go up there and knock the gorilla off the roof with the bat. When the gorilla falls off, the dog is trained to grab the gorilla's testicles and squeeze. The gorilla will be subdued enough for me to lock him in the cage in the back of the van.", says the gorilla remover and hands him the shotgun. "What's the shotgun for?", asks the homeowner. "If the gorilla knocks ME off the roof, shoot the dog." 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Vei ikke mht verdens beste vits men verdens største vits derimot er ABB Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Verdens største vits er Trump. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå