kck Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Hei, Jeg prøver å få livet tilbake på rett kjøl etter en del dårlige år og dårlige valg. Første steg blir å komme a jour med Lånekassen så jeg kan få støtte til utdanning til neste høst. Tenkte å ta noen enkeltemner ved UIO ved siden av jobb så jeg ser etter noen fag som ikke for krevende. Har sett meg ut Astronomi – en kosmisk reise og seminarvariant av Exphil og samfunnsvitenskapelig Exfac (SVEXFAC.) Jeg er flink til å memorere ting og pugge datoer, navn o.l. men ikke særlig flink til å skrive fritt «i dine egne ord.» Interesesert Noen som har noen gode forslag eller innspill? Setter veldig stor pris på svar Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Hvis du vil noen vei på universitetet må du lære å bruke egne ord og ikke bare pugge. Hvis du skal ta enkeltemner er det en fordel om du har en ide om hva du skal bruke det til slik at du kan plukke emner som hjelper deg i den retningen. 1 Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Historie er lett å få D eller E i, om du hev litt interesse. Lesa nokrentilar på Wikipedia kvelden før kan holda, men sikkert greit å skumma gjennom pensum for å vera på den sikre sida, men treng ikkje meir enn nokre dagar med lesing maks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå