Lantador Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) har et bilde på venstre siden, som jeg vil skal skli inn i en annet bilde på høyre siden. sammen skal de bli et bilde. bilde Noen som veit om en guide eller noe sånt til dette? Har prøvd meg frem med Opacity og Overlay på Layeren. Endret 27. desember 2003 av NitroPlex Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Du bør poste bildene du vil å flettet i lag... Det er mange måter å gjøre dette på, etter hvordan bildene er Opacity er ingen løsning pga du mister farger. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Her er en fin turorial til dette. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hvordan er det i photoshop 7? Finner ikke den optionen, som er beskrevet på siden. Transparent to foregground.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Her er en fin turorial til dette. Dårligste sammenfletningen jeg har sett. Jeg bruker somregel featherfilteret eller eraser tool med blurrede kanter, helt uten fargetap. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Her er en fin turorial til dette. Dårligste sammenfletningen jeg har sett. Jeg bruker somregel featherfilteret eller eraser tool med blurrede kanter, helt uten fargetap. Kanskje du skal lage en tutorial? Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Jeg synes også trådstarter skulle ha postet bildene han vil ha flettet sammen. Da ville behovene hans ha kommet klarere frem. Min løsning for å flette bilder, som tilfredstiller mine behov, er å klippe ut forgrunnsfigurene, eller bare en av dem, blure en av bakgrunnene og lime sammen. Ofte bruker jeg også opacity på en av forgrunnsfigurene. Med litt bruk av eraser, feather og stamp i veldig høy oppløsning i tillegg blir resultatet nesten alltid slik jeg vil ha det. Edit Glemte farvejustering. Liten vits i å lime sammen to bilder med helt forskjellig farvemetning og farvebalanse. Jeg justerer der også, såklart. Endret 26. desember 2003 av baldviking Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 er ikke noen bestemte bilder jeg skal ha flettet sammen, men tenkte bare på en generell guide/tips/måter å gjøred et på... takk for svarene Lenke til kommentar
Jove Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kom over noen "overganger" som imponerer... (meg ivertfall) Sjekk her.. Litt skummelt:/ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kom over noen "overganger" som imponerer... (meg ivertfall)Sjekk her.. Litt skummelt:/ Åhh..!!! Så genialt og så digge bilder. Laget bokmerke med en gang. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kom over noen "overganger" som imponerer... (meg ivertfall)Sjekk her.. Litt skummelt:/ Dette MÅ jeg lære meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå