Taxman Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Har et par spørsmål, noen av dem er ikke "internett" relatert, men siden mye går mot boksen til altibox velger jeg å poste i dette forumet. Jeg har FMG modem/ruter fra altibox i bridgemodus og i dag parabol til TV. Lurer på om jeg skal gå over til altibox tv også, men er da avhengig av : 1. Boksen fungerer utenfor eget nett (har fiber på hytta fra annen leverandør, og i dag har jeg en OnePlace fra Canal digital og med den streamer jeg alle kanaler) 2. Når FMG er i bridgemodus har jeg forstått det slik at port 1 og 2 er TV porter. Vil det fungere å plugge i en WIFI ruter i port 1 og dermed ta inn TV trådløst? Har TV på flere rom og ønsker primært ikke å kable (igjen, her gjør Oneplace en glimrende jobb trådløst) 3. Noen som kjenner prisen på den siste boksen til altibox? Må ha 4-5 stk, så det blir fort en kostnad. Er villig til å ta en del kostnad, for jeg ser at altibox vil levere meg 1 gig linje og 100 tv poeng for ca samme summen som jeg i dag betaler for 300 mb linje til altibox og div abb hos canal digital. Lenke til kommentar
Trondu Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Selve TV Boksen virker p.t ikke utenfor eget nett. Du kan bruke Altibox-appen med en Android TV eller Apple TV for å få tilgang til de fleste kanalene på hytten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå