AfterGlow Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Pusses opp til glede for nye spillere.Klassikeren System Shock 2 kommer i forbedret utgave Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Lurer på hva de legger i dette. GOG-versjonen av SS2 er jo oppdatert med støtte for moderne oppløsninger, quick saves, og virker rett ut av boksen. Ser ikke helt poenget med å gjøre noe mer, spillet er jo 100% spillbart i dag. Med mindre det er snakk om en remake ala det de holder på med SS1, men da er det rart å kalle det en Enhanced Edition. 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Er dette den samme som den Kickstarter SS2 eller noe helt nytt igjen? Lenke til kommentar
heinek1 Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Kunne tenkt meg en nyversjon av Unreal. 2 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Kunne tenkt meg en nyversjon av Unreal. Enig. Det første Unreal var et av mine første spill på pc.. Tar det frem i ny og ne. https://youtu.be/zqdeyseQAP4 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 4. januar 2023 Del Skrevet 4. januar 2023 SS2 har jo egentlig veldig bra grafikk da så hva som skal bli så mye bedre der lurer jeg på. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 4. januar 2023 Del Skrevet 4. januar 2023 (endret) SS2 er vel det spillet jeg har spilt mest og laget hele lvl's med editoren som man spilte og delte med andre også Thief 1 og 2 dette var for ca 10 år siden hehe tiden går! Men var i et community på ttlg.com den gangen og de lever fortsatt .) Endret 4. januar 2023 av Tåka Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 4. januar 2023 Del Skrevet 4. januar 2023 SS2 har nå ikke så bra grafikk. Det hadde vært flott med en remake her imo. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå