AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Hei det er min første gang hvor jeg skriver her Jeg lurer på hva jeg burde gjøre, jeg har funnet ut at jeg har følelser for en jeg nesten var sammen med før og han har følelser tilbake, jeg er redd det ikke kommer til og funke men burde vi prøve? Anonymous poster hash: 524b8...460 Lenke til kommentar
Snuppa00 Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Hei jeg syntes du burde prøve, hva har du å tape? Hva var grunnen til at dere ikke ble sammen forrige gang? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Generelt sett er det bedre å prøve enn å ikke prøve, men det avhenger litt av hva som var årsaken til at dere ikke ble sammen tidligere. Hvis grunnen var at han røyk i fengsel eller tok overdose er det kanskje greit å la akkurat den ballen ligge. 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Nei. Når det ikke fungerte første gang fungerer det heller ikke de neste gangene. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Altfor lite info. Feed me more please. 3 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 (endret) Hei jeg syntes du burde prøve, hva har du å tape? Hva var grunnen til at dere ikke ble sammen forrige gang? Det man har å tape er selvtillitt, tid, energi og for ikke å snakke om det emosjonelle spekteret av følelser man skal tråle seg gjennom - dersom det ikke funker. Jeg synes TS skal bruke tid på å kjenne om dette føles helt riktig og er psykisk og fysisk tiltrukket. Kjenner man på de gode følelsene og har en naturlig nær kjemi, er selvfølgelig dette et godt utgangspunkt. Hvis man skal "prøve" fordi man lurer på om det går, uten at de gode følelsene er tilstede, så mener jeg personlig at man går inn i noe som kommer til å bli strevsomt. Ser dette virker sjukt pessimistisk, men mitt innspill ihvertfall Endret 13. august 2019 av AnnonymG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå