cbcb Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Skal kjøpe meg 2x160gb Hd'er , men har ikke flere IDE porter på hovedkortet, så jeg tenkte på å kjøpe en IDE Kontroller , men jeg har ikke noe erfaring med det. Burde jeg kjøpe en IDE RAID kontroller å kjøre HD'ene i raid ? Lenke til kommentar
Raw Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ide raid fungerer utmerket det ja, har 2 stk selv, pic slot kort. Men ikke legg noe du virkelig trenger på raid arrayet da, ikke hvis du kjører raid 0 iallefall, ryker en disk, mister du innholdet på begge. Men det fungerer utmerket Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 ...Men er det vits med s-ata ? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ja kablene tar mindre plass + det er litt raskere trur eg det va. 100 kr + - spiller vell inge rolle Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Ja , men et problem....må jeg ikke ha hovedkort som støtter s-ata da eller finnes det adapter ? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 S-ata kort tipper eg på at fints....... (pci) Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Ja, men det blir for mye "styr" , jeg går heller å kjøper gode gamle IDE hd'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå