Gå til innhold

Dei vil hoppe over hybridbåten: Skal segle 3,5 timar kun med batteri


Anbefalte innlegg

 

LOL! Tenkjer du før du skriv?

Kiosken gjer ikkje mykje frå eller til på straumbudsjettet til ein slik båt. Ampere brukar vel 150 kWh på ein tur over fjorden på knapt 20 minutt, dvs ei effekt på 450 kW. Du treng meir enn ei takke, kaffitraktar og eit par kjøleskåp for å gjere nokon merkbar skilnad der.

Kioskane forsvinn fordi ferjer tek stadig kortare tid og folk heller tek fram mobiltelefonen enn å ta turen til kiosken. Det er merkbart færre folk i kiosken på ferjene no enn for nokre år sidan.

Her har vi peiling ser eg. Gjør litt research selv. No vet ikkje eg hva du mener med en "slik båt", men eg sa enkelte.

Ta en tlf til Fjord1 feks, og spør hvorfor flere av deres kommende el båter er uten kiosk. Effekt er en stor grunn til akkurat det.

Ampere har en pitte pitte liten kiosk, og kunne vært drevet uten personell.

No vet vi jo selvfølgelig ikkje hva type kioskdrift som skal inn her.

På strekninger med nok reisende er kiosk en millionbutikk for rederiet, og en viktig inntekstkilde.

 

Ser jo det at du slenger ut kommentarer uten å i det hele tatt vite hva du prater om.

 

Og på hva grunnlag kan du si at det er mindre folk i kiosken?

Leser du statestikken til de forskjellige rederiene?

Sikker på at du vet forskjellen på watt og kW?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

LOL! Tenkjer du før du skriv?

Kiosken gjer ikkje mykje frå eller til på straumbudsjettet til ein slik båt. Ampere brukar vel 150 kWh på ein tur over fjorden på knapt 20 minutt, dvs ei effekt på 450 kW. Du treng meir enn ei takke, kaffitraktar og eit par kjøleskåp for å gjere nokon merkbar skilnad der.

Kioskane forsvinn fordi ferjer tek stadig kortare tid og folk heller tek fram mobiltelefonen enn å ta turen til kiosken. Det er merkbart færre folk i kiosken på ferjene no enn for nokre år sidan.

Her har vi peiling ser eg. Gjør litt research selv. No vet ikkje eg hva du mener med en "slik båt", men eg sa enkelte.

Ta en tlf til Fjord1 feks, og spør hvorfor flere av deres kommende el båter er uten kiosk.

Effekt er en stor grunn til akkurat det.

Dersom nokon i Fjord1 påstår det – og det trur eg ikkje utan dokumentasjon –  lyg dei. Kiosken tek ikkje knekken på straumbudsjettet til ei ferje. Kaffi- og matautomatar brukar heller ikkje stort mindre straum enn ein kiosk med personale. Stadig aukande lønsutgifter til kiosken og færre kioskkundar tek derimot knekken på økonomien. Fjord1 har som krav at kvar kiosk skal gå med overskot. Det kravet kom for nokre år sidan.

 

Ampere har en pitte pitte liten kiosk, og kunne vært drevet uten personell.

Slik kjem det til å vere på nybygde bilferjer, uavhengig av drivstoff.

 

Ser jo det at du slenger ut kommentarer uten å i det hele tatt vite hva du prater om.

 

Det seier du? Eg vil gjerne sjå eit reknestykkje som syner at kiosken har nokon relevant påverknad på straumforbruket på ei ferje/hurtigbåt. Om du har høyrt det av nokon i Fjord1, trur eg ikkje på det. Det er fri fantasi. Ampere hurtigladar med 1200 kW. Då tek det fire sekund å lade nok til å drive ei 2 kW takke, ein 1,5 kW kaffitraktar og 500W ymse anna forbruk i 20 minutt, dvs ein tur over fjorden. Både takka og kaffitraktaren har termostat, og takka er sjeldan i bruk, so i realiteten er det mindre. Lading av resten av straumen ferja treng til ein tur over fjorden tek 7,5 minutt med maks ladeeffekt. Ein del motvind eller kraftig sidevind, og det vert fort 8-10 minutt. Dersom 4 sekund er avgjerande, har dei heilt andre problem.

 

Og på hva grunnlag kan du si at det er mindre folk i kiosken?

40 års erfaring som passasjer og samtaler med kioskpersonalet. Opplysninga om kravet til overskot fekk eg då eg kommenterte dei stadig aukande prisane og trongare opningstidene. Dama i kiosken var like frustrert over stadig mindre arbeid og kundar som klagar.
Lenke til kommentar

Dersom nokon i Fjord1 påstår det – og det trur eg ikkje utan dokumentasjon –  lyg dei. Kiosken tek ikkje knekken på straumbudsjettet til ei ferje. Kaffi- og matautomatar brukar heller ikkje stort mindre straum enn ein kiosk med personale. Stadig aukande lønsutgifter til kiosken og færre kioskkundar tek derimot knekken på økonomien. Fjord1 har som krav at kvar kiosk skal gå med overskot. Det kravet kom for nokre år sidan.

Slik kjem det til å vere på nybygde bilferjer, uavhengig av drivstoff.

Det seier du? Eg vil gjerne sjå eit reknestykkje som syner at kiosken har nokon relevant påverknad på straumforbruket på ei ferje/hurtigbåt. Om du har høyrt det av nokon i Fjord1, trur eg ikkje på det. Det er fri fantasi. Ampere hurtigladar med 1200 kW. Då tek det fire sekund å lade nok til å drive ei 2 kW takke, ein 1,5 kW kaffitraktar og 500W ymse anna forbruk i 20 minutt, dvs ein tur over fjorden. Både takka og kaffitraktaren har termostat, og takka er sjeldan i bruk, so i realiteten er det mindre. Lading av resten av straumen ferja treng til ein tur over fjorden tek 7,5 minutt med maks ladeeffekt. Ein del motvind eller kraftig sidevind, og det vert fort 8-10 minutt. Dersom 4 sekund er avgjerande, har dei heilt andre problem.

40 års erfaring som passasjer og samtaler med kioskpersonalet. Opplysninga om kravet til overskot fekk eg då eg kommenterte dei stadig aukande prisane og trongare opningstidene. Dama i kiosken var like frustrert over stadig mindre arbeid og kundar som klagar.

Hva er det egentlig du insinuerer at eg sier? At batteripakken er for liten eller at ladekapasiteten er for lav?

 

 

Og igjen slenger du ut kommentarer som om du vet alt. Om alle nybygde ferger ikkje hadde kiosk, så fortell meg hvorfor 5 nye hybridfergene på e39 har de største kioskene sambandet har sett?

 

Vel, dine 40 års erfaring med kioskvandring kan du ta ett annet sted. Send mail til fjord1, Torghatten eller fosen for del del, og spør om å få se kr/reisende kolonnen de 5 siste årene på de store sambandene.

 

Vel,krav om overskudd er vel en selvfølge i disse tider. Og om damen i kiosken klager på lite arbeid er hun enten fantasiløs, har ikkje blitt rammet av nedbemanning enda eller har andre posisjoner ombord.

 

En del av anbudene idag går på energieffektivitet, og dermed kanselleres kiosken ofte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...