bo1e Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Skal ha en Suzuki motorsykkel på verksted etter et sammenstøt med en bil. Motpart sitt forsikringsselskap har påtatt seg ansvar for skadene og har bedt meg velge verksted og få takst. Hvor i Bergen går det an å få gjort noe sånt? Helst noenlunde sentralt så det går an å komme seg hjem igjen etter å ha levert sykkel. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Bergen MC Center AS ? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 12. august 2019 Forfatter Del Skrevet 12. august 2019 (endret) Håpte det fantes noe mer sentralt, men det gjør gjerne ikke det. Endret 12. august 2019 av bo1e Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Tror det meste ligger i Åsane nå. Det er jo ikke akkurat veldig usentralt da. Busser går rett bortenfor til sentrum. 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 13. august 2019 Forfatter Del Skrevet 13. august 2019 Det er vel en halv time med buss, hvis man finner en som går direkte? Det er en smule mer usentralt enn et verksted i sentrumsområdet. Men må man så må man Mye styr fordi en klovn ikke overholder vikeplikten. For ikke å snakke om å bli uten sykkel i gud vet hvor lang tid det tar å få ting fikset. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 (endret) Hva med leiesykkel? Har du sjekket med verkstedet? Kompensasjon for utgifter i reparasjonsperioden på annet fremkomstmiddel?Når bilen er på verksted så er det leiebil prompte..... Endret 13. august 2019 av flageborg Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Finnes ikke leie-sykkel-løsning via forsikring. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 13. august 2019 Forfatter Del Skrevet 13. august 2019 Hadde vært sabla ålreit hvis verkstedet hadde en loaner Men jeg har mine tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå