Demogorgon Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hurmel.. 2000kroner mekka rosso 67 delers pipe og skrutrekker sett (dyrt som F***!) kjøredress+superundertøy - aner jeg et lite hint her? simens c60 med kontantkort - grei telefon. for penga ble det: kodak cx6200 digicam 2.0 megapixler finntroll - jaktens tid dissection - live legasy, the storm of lights bane og the somberlain darkthrone - transylvanian hunger (gromplata) red planet dvd er i grunnen veldig fornøyd jeg.. (jaz piper mp3 spiller med 196mb ram kommer + et voodoo 5500 pci ) Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg fikk en Gamecube, med 4 spill(luigis mansion, fifa2004, maricart og SM sunshine) + 4500,- Er fornøyd med det.. Selv om den julegaven jeg ønsket meg mest ikke kom.... http://www.firstmile.no/vnyhet.php?nyhetid=29 For jo en fin julegave i form av ny pc over jul da... P4 3ghz 800Fsb radeon9800XT ... ... ... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 fy ******.. rævva full av penger eller? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 gidder ikke ramse opp alt, noe av det beste var vel ett pc-bord, av glass og stål, og en skinnstol som er VELDIG lett å ta fra hverandre og sette sammen. så lett at jeg skal ta den med på tg... skal nok moddedet bordet litt etterhvert, få på noen dioder, og kanskje en katode eller 2 Lenke til kommentar
zyp Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Fikk "Trafikalt Grunnkurs" til 2400 kr (slik man må ha for å øvelseskjøre) Ellers var det ikke noe spesielt, mest bare klær... Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 -Olympus mju 400 med 4.0 megapixler + et 128 mb XD kort (fattern eier foto butikk) -En del klær og sånt.. -Steel pad 4D (i posten) btw: microsoft intelli 3.0 er bedre enn 4.0 og steelpad eier icemat, hvertfall til gaming. icemat er for hard etter min smak, vill ha det litt mjukere som f.eks funC.. så jeg er spend på steelpaden Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Fikk "Trafikalt Grunnkurs" til 2400 kr (slik man må ha for å øvelseskjøre) Ellers var det ikke noe spesielt, mest bare klær... tok du mopedlappen før jul? i¨såfall bhøver du ikke det dritt kurset der... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) -Olympus mju 400 med 4.0 megapixler + et 128 mb XD kort (fattern eier foto butikk)-En del klær og sånt.. -Steel pad 4D (i posten) btw: microsoft intelli 3.0 er bedre enn 4.0 og steelpad eier icemat, hvertfall til gaming. icemat er for hard etter min smak, vill ha det litt mjukere som f.eks funC.. så jeg er spend på steelpaden kunne ikke vært mer uenig med deg.. icematen eier da! konge.. gruser alt og alle i cs med den og intelimouse 3.0! (men den, i tilegg til det meste annnet døde i sommer, på grunn av lyn.) ((da kan du jo tro jeg var blid..)) Endret 1. januar 2004 av el_diablo_21 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 * Z-680* Nokia 6600 * Penger * Corsair xms3500 512mb 'ligger på posten' * Tøfler * Godlukt * + klær +++ Bortskjemte *****unge Lenke til kommentar
zyp Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Fikk "Trafikalt Grunnkurs" til 2400 kr (slik man må ha for å øvelseskjøre) Ellers var det ikke noe spesielt, mest bare klær... tok du mopedlappen før jul? i¨såfall bhøver du ikke det dritt kurset der... Har ikke tatt mopedlappen... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Lukte:sick: eg bortskjemte drittonger her ??? Mange av dåkk skrive osså 1500.... Ikke for å være frekk, men noen er så "forbanna" storkrevne at hvis dem har fått seg ei truse eller sokker så blir dem sure!! Vær nå glad for at dere får noe i det hele tatt, hadde jeg kjent de nærmeste til dem som syter så skulle dem ha sett postene fra godgutten i huset. Kanskje det blir 50øre til neste år eller ingenting. Så også tenk på folk i land der de ikke får noe i det hele tatt, eller de fattige i Norge som er glad for å få seg suppe eller grøt (mat) i juletidene i stedet for å måtte tigge eller lete i søppla til andre. Fy skam dåkker som ikke e tilfredstillt med gavene Kan ikke bli mer enig! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Fikk orginalversjonen av pink floyd:the dark side of the moon fra 1973(LP).plastikkomslaget var ikke engang rippet ser at noen er heldiggriser i værtfall. de er heldiggriser? LP av dark side of the moon. kansje pink floyd beste plate ever. den skulle man hatt. (misunnelig) Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Pc Stæsj: -Nytt USB tastis -Ny tråløs optisk mus -Vindu til kabbisen -6 katoder pluss lydstryring og annent lys stæsj(UV) -2 Runde IDE kabler (UV reaktive) -1 Rund Floppy kabel (UV reaktiv) -Eheim pumpe 1046 -Titan AC vanntank + slanger & annent stæsj+ http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC34902]en sånn en[/url] -Koolance kjøleblokk -Raddis med grill (montert i taket nå ) -Bluemotion + UV led til tanken -250 brennbare cdr -Labeling Kit Annent: -Tooth and Claw byJo Walton -Hansker -X antall gavekort på cdr -1500 kr -1,4 kilo med marsipan (stress...skal jeg lixm spise alt det der nå!? ) Hm....det var det jeg kom på....sikkert noe jeg har glemt....men det får være det samme... GOD JUL OG GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Fikk "Trafikalt Grunnkurs" til 2400 kr (slik man må ha for å øvelseskjøre) Ellers var det ikke noe spesielt, mest bare klær... veldig off topic: har ikke tatt det kurset, men har kjørt en del, kan å kjøre nå, må jeg ta det kurset, eller kan jeg bare fortsette å øvelseskjøre??? hvem må ta det kurset??? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Om du er fylt 16 før 1. juli 2003 slipper du å ta det... Jeg fyller ikke 16 før om nøyaktig 14 dager Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Om du er fylt 16 før 1. juli 2003 slipper du å ta det...Jeg fyller ikke 16 før om nøyaktig 14 dager godt å høre, da jeg ikke trenger det kurste, skal straks starte på førerkortet, så det er VELDIG unødvendig for meg å ta det--- Lenke til kommentar
.V. Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Fikk digitalt videokamera, Canon MV650i. Ikke så bortskjemt da, mamma og pappa fikk det extremt billig... Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 6500 i kontanter (3000 skal brukes på skjermkort) Hele Medal Of Honor Serien Call Of Duty God lukt og noe andre småting..... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Fikk en 160 gb hdd,nytt kabinett,cpu,ram+et par vifte og noe klær Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 -Icemat og Intellimouse 3.0 (Icemat er bedre enn Steelpad, steelpad er kald og ekkel) -128 MB USB flash drive -Klær -NFSU PS2 -LOTR:TTT 4 disc SE DVD Eneste jeg savnet i år var noe ekstra cash, slik at det kunneblitt nytt HK og CPU på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå