alex100 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har ikke lest grundig igjennom denne posten, men jeg kommer med et forslag: Du kan partisjonere men ikke formatere? Prøv å partisjoner i flere mindre partisjoner ( på 60 gb) o.l. og prøv da. Eneste jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Prøvde det nå nettopp... men det hjalp lite. Uansett blir det litt tungvint å ha så mange partisjoner... Tror jeg har prøvd det meste nå. Tenkte å sende en mail til WD, men det hjelper nok sannsynligvis lite.... Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) NTFS eller FAT32? Siden det er jul legger jeg inn en link som sikkert løser problemet ditt... det fordrer at du gidder å lese Problemløser Endret 26. desember 2003 av SirDanceAlot Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 NTFS eller FAT32? Siden det er jul legger jeg inn en link som sikkert løser problemet ditt... det fordrer at du gidder å lese Problemløser NTFS Sjekket linken, og det var jo det første jeg gjorde. Initialize får jeg ikke gjort på nytt, så det eneste alternativet jeg har er å formatere den i NTFS. Forklaringen på hvordan man skal formatere på linken, er også helt lik som måten jeg har gjort det på.... Så da er jeg like langt. Takker for link btw... Lenke til kommentar
sverreco Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har bare en ting å si: Partition Magic Hvis den ikke fikser sakene så vet ikke _jeg_.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Dette er ikke enkelt, tipper feil med disken men hvem vet ? Nå er jeg usikker selv hva som er galen... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Tror det lureste vil være å sende den tilbake ja.. Lenke til kommentar
2the_maXX Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Fjern alle jumpere på disken. Da fungerer den glimrende. Drev å tukla i ett par timer med at jeg ikke formatere. Da jeg fikk formatert ville den ikke boote. Etter jeg fjernet alle fungerte alt mye bedre Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Prøvde også det siste forslaget, uten hell. Bare for å oppdatere posten, for de som senere søker på samme problem, så sendte jeg tilbake disken til PS Data, og fikk nå en ny i posten. Den nye fungerer utmerket på første forsøk... Den gamle var da tydlig defekt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå