internat Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Heisann. jeg skal bytte hovedkort nå og har da tatt ut alt, men til min store forundring fulgte prossesoren med den boxed viften. Denne ble montert av databutikken.com for et år siden, og nå sitter faktisk prosessoren fast til kjølesurret på den boxed viften. Hvordan kan jeg få den av? Hvodan kan en prosessor sette seg fast slik? Kan den blitt skadet når jeg tok den av (spaken var jo trossalt nede da jeg tok av viften)? Lenke til kommentar
internat Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Det er snakk om en p4 prosessor Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hadde samme problem. Det er bare å prøve å lirke den løs. Om prosessoren virker vet jeg ikke, det er bare å prøve... Lykke til og god jul Lenke til kommentar
internat Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 lirke løs? den sitter rimlig hardt Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 det skjedde til meg også, det er vell ikke tilfeldigvis en fujitsu siemens pc?, glemm nå d da. jeg tok bare å rett og slett "brakk den løs med skruhjern. etterpå klarte jeg å bøye noen pinner på baksiden. men den funket som ****** når jeg hadde retta de ut. det går sikkert bra med din også Lenke til kommentar
internat Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 heh nei det er et eget oppsett, men det å brekke ut prosessoren med en skrutrekker ville jeg tro ødla garantien =) Har sendt mail til databutikken i håp om hjelp, men kommer vel ikke noe svar før vanlig arbeidsdag igjen =( Lenke til kommentar
Cozac Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Det har jeg også opplevd et par, tre gang. Har vippet den løs med et tynt knivblad. Det har gått greit hver gang. Endret 25. desember 2003 av Cozac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå