crapgame Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 har nettopp fått nfsu i gave, men det fungerer ikke har prøvd og skifte de regionale innstillningene, men det vil ikke fungere. mange sier at man skal skifte til australsk eller usa på språk, men jeg har ikke de (ME system). noe som kan hjelpe meg. ikke post masse dritt Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Prøv svensk. Det skal også funke. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 har prøvd det også det fungerer heller ikke begynner og bli ganske irriterende. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg har akkurat samme problem. Skjermen blir bare svart når jeg dobbeltklikker på snarveien, så går den tilbake i windows. Som dere ser i signaturen så utfyller PC'en alle kravene, så hva i all verden er galt??? Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 har akkurat samme problem som deg TJ og jeg har også det av hardware som trengs Lenke til kommentar
TJ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 har akkurat samme problem som deg TJ og jeg har også det av hardware som trengs Fryktelig irriterende! Har aldri vært ute for noe lignende problem. Får håpe det er en enkel løsning på det hele... Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 ja får håpe det. har gledet meg lenge til og få det og når jeg nå har det fungerer det seff ikke. KAN NOEN HJELPE MEG (OSS) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Herregud, hvor teit er ikke dette av produsentene? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Merkelige problemer.. Svaret som kom tidligere med skifting av reginalt språk til Engelsk (Australsk) skal funke!.. Hadde AKKURATT samme problem, gikk inn på Kontroll Panelet>Reginalt språk- Skiftet til Engelsk (AUstralsk)>Apply.. Og det funket.. Hvis det ikke funker ville jeg spurt i butikkene vedrørende kjøpte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå