hal2000 Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Arg! Nå røyk en Osram ledpære, disse skal jo vare lenge! Dyre er de, og skal vare lenge, er det 10 år det står på pakka, men det er jo i følge en EU-norm som antar at de er på kun 2.7 timer i døgnet. Er vel 2 års garanti, så nå får jeg begynne å skrive dato på LED-pærer når jeg setter de inn, et triks jeg så på hotell i Danmark for mange år siden. Noen andre med frustrasjoner over sparepærer, og hvor mye sparer jeg når pærene er så dyre? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Feilproduksjon kan skje over alt, bare å klage. Har alltid datert lyspærer på jobb, og noen har varer i 10 år og noen i knapt ett år. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Dårlige lysbrytere kan faktisk drepe en del LED-pærer veldig kjapt. Men jeg ville tro Osram var sofistikerte nok til å beskytte mot slikt. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Jeg har en liten samling med IKEA og Philips Hue-pærer i huset, og de har holdt i mange år nå. Men kan de pærene dine ha dødd i siste ukenes tordenvær? Eller at du har ujevn spenning i huset? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Jeg begnte med å skrive dato på pærene, men gikk lei De fleste pærene som jeg hadde dato på varte i over 2 år, og da stod de på døgnet rundt Mest Ikea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå